וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטה: "שמרנו על הכבוד של הכדורגל האיטלקי"

מאמן יובנטוס מרוצה מהפתיחות של קבוצתו בהפסד 2:1 בליסבון. ז'סוס: "היינו צריכים משחק מושלם, וכמעט עשינו את זה"

שלב חצי גמר הליגה האירופית נפתח אמש (חמישי) עם שני ניצחונות ביתיים. בנפיקה גברה 1:2 על יובנטוס, שתצטרך לנצח בבית בגומלין כדי להעפיל לגמר שייערך באיצטדיון שלה, וסביליה עשתה צעד גדול לעבר הגמר עם 0:2 חלק, שנתן לה יתרון מכריע לקראת הגומלין במסטאייה.

1:2 לבנפיקה על יובנטוס, 0:2 לסביליה על ולנסיה

דיווח באנגליה: קונטה מועמד למנצ'סטר יונייטד

ז'ורזה ז'סוס מאמן בנפיקה. רויטרס
"הייתי מעדיף 0:1". ז'ורז'ה ז'סוס/רויטרס

"היה חשוב לנצח, אבל הייתי מעדיף 0:1 על 1:2", אמר ז'ורז'ה ז'סוס בסיום. "ידענו שאנחנו משחקים מול יריבה חזקה מאוד שבדרך כלל כובשת. היינו צריכים לרשום משחק מושלם, וכמעט עשינו את זה, אבל זה היה שער אישי מצוין של טבס. זה היה ההפסד הראשון של יובנטוס במפעל השנה, והם הראו את הכוח שלהם גם כאן. עכשיו הכול עדיין פתוח, וננסה לשחק טוב יותר בטורינו". לימה, כובש שער הניצחון המצוין של אלופת פורטוגל הטרייה, הוסיף: "הניצחון חשוב, אבל שום דבר עדיין לא הוכרע. זה היה רק המשחק הראשון. לא רצינו לספוג, אבל סיימנו עם עוד ניצחון, ונגיע לאיטליה עם הביטחון שאנחנו יכולים לנצח גם שם".

המאמן המפסיד אנטוניו קונטה אמר: "המשחק נפתח רע מבחינתנו, אבל מהרגע שהשתלטנו עליו לא איפשרנו לבנפיקה לעשות כמעט כלום. לצערנו השער השני שלהם הגיע משום מקום, וחבל. בדיוק ברגעים בהם לחצנו כדי לכבוש שער נוסף, נרדמנו בחלק האחורי. אבל ההתמודדות עדיין פתוחה, והאווירה ביובנטוס סטדיום יכולה להשתוות לאווירה הנהדרת בליסבון. היכולת שלנו היום נתנה לי ביטחון, כי לא באנו ושיחקנו כמו קבוצה איטלקית טיפוסית אלא תקפנו והגברנו את הקצב. שמרנו על הכבוד של הכדורגל האיטלקי".

מאמן יובנטוס אנטוניו קונטה. רויטרס
"לא שיחקנו כמו קבוצה איטלקית טיפוסית". אנטוניו קונטה/רויטרס

בקרב על טהרת ספרד בחצי הגמר השני יחסי הכוחות מאוזנים הרבה פחות, והמאמן המנצח אונאי אמרי הודה: "הסיכויים עמדו על 50-50 לפני ההתמודדות, אבל עכשיו אנחנו הפייבוריטים לעלות לגמר. ניצלנו את היתרונות שלנו והתגברנו על החסרונות, ואני חושב שהתוצאה משקפת את המשחק. אנחנו מרוצים מהתוצאה, אבל נכבד את ולנסיה בגומלין מתוך ידיעה שהם מסוגלים להפוך את הקערה".

בצד המפסיד היה חואן אנטוני פיצי, שזעם על ההחלטה לא לפסול את השער הראשון של מ'ביה: "זה היה נבדל ברור, וההחלטה הזו שינתה את כל מהלך המשחק. אנחנו צריכים יותר דרכים להתמודד עם מצבים כאלה, ואנחנו צריכים להשתמש בצילומי הטלוויזיה. אני עצוב כי נתנו את הכל, ונותרנו בלי כלום. אבל אני גאה באופן שבו שיחקנו היום, והתוצאה הסופית לא משקפת את מה שקרה על המגרש".

חואן אנטוניו פיצי מאמן ולנסיה. AP
אז התוצאה שיקפה או לא? חואן אנטוניו פיצי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully