וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל פלפס הפסיד לריאן לוכטה בתחרות הקאמבק שלו

השחיין האגדי חזר לבריכה באריזונה, וסיים שני אחרי יריבו הוותיק בגמר ה-100 פרפר, כשקבע 52.13 ש' לעומת 51.93 ש'

מייקל פלפס שחיין אמריקאי. Matt York, AP
הקאמבק נפתח רשמית. מייקל פלפס/AP, Matt York

חצי שנה עברה מאז שנודע ששיאן המדליות האולימפיות (22 מדליות), מייקל פלפס, יחזור להתחרות, והלילה (בין חמישי לשישי) האמריקאי כבר השתתף בגמר התחרות הראשונה שלו, במסה, אריזונה. פלפס בן ה-28 רשם את זמן הטוב ביותר במוקדמות ב-100 מטרים פרפר עם תוצאה של 52.84 שניות, אבל בגמר הוא סיים שני אחרי יריבו הוותיק ריאן לוכטה, שניצח עם 51.93 שניות, לעומת פלפס שקבע 52.13 שניות.

מייקל פלפס עם ריאן לוכטה. GettyImages
כל העיניים והמצלמות עליו. פלפס ולוכטה בסיום/GettyImages

פלפס, שמחזיק בשיא העולם ב-100 מטרים פרפר והפך לאדם הראשון שזוכה באותו המקצה בשלוש אולימפיאדות שונות, חזר להתאמן בסתיו שעבר ואף הכניס את עצמו מחדש לתוכנית האמריקאית לבדיקות סמים בספורט, על מנת שיוכל לחזור להתחרות אם ירצה בכך. זה היה הרמז הראשון לקאמבק הגדול וכעת, הקאמבק הפך לממשי. לאחר הכניסה המחודשת לתוכנית, פלפס נדרש לחכות שישה חודשים בהתאם לחוקים עד שיהיה רשאי לזנק שוב אל הבריכה וחצי השנה הזו חלפה עכשיו ולכן נבחרה התחרות באריזונה. על פי כל הדיווחים, פניו של פלפס מועדות לאולימפיאדת ריו 2016, שם ינסה להוסיף מדליות למאזנו המדהים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מייקל פלפס שחיין אמריקאי. Matt York, AP
מייקל פלפס שחיין אמריקאי/AP, Matt York

ביוני הקרוב יחגוג מייקל פלפס את יום הולדתו ה-29. הוא פרץ אל התודעה העולמית בתור נער צעיר באולימפיאדת אתונה 2004, שם גרף שש מדליות זהב ועוד שתיים מארד. בבייג'ינג 2008 פלפס כבר הפך לכוכב הבלתי מעורער של המשחקים האולימפיים, אלה שנערכו בסין ובכלל, בכל הזמנים. הוא ניפץ את שיאו של מארק ספיץ האגדי וסיים את התחרויות עם שמונה מדליות מוזהבות. בלונדון 2012 הוסיף פלפס למאזנו ארבע מדליות זהב ושתיים מכסף, מה שהפך אותו לספורטאי המעוטר ביותר בהיסטוריה של המשחקים האולימפיים.

שחיה בוואלה! ספורט

מייקל פלפס שחיין אמריקאי. Matt York, AP
מייקל פלפס שחיין אמריקאי/AP, Matt York

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully