וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: מ.ס. אשדוד זכתה באליפות

הקבוצה מעיר הנמל החזירה את התואר אחרי שנה לאחר 74:76 בתום הארכה על אליצור רמלה ו-1:3 בסדרת הגמר. ג'קסון בלטה

שחקנית מכבי אשדוד, דניאל אדאמס. ברני ארדוב
התואר שוב שלה. אדאמס/ברני ארדוב

עונת כדורסל הנשים הגיעה הערב (חמישי) לסיומה בתום דרמה גדולה, כאשר בנות מ.ס. אשדוד גברו במשחק הרביעי בסדרת הגמר 74:76 על אליצור רמלה בתום הארכה, השלימו 1:3 בסדרה וזכו בתואר האליפות השני בתולדות המועדון. כל זה כמובן, יממה אחרי שקבוצת הגברים של אשדוד ירדה לליגה השנייה.

המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, אבל המתח הגיע לשיאו ברבע האחרון. במצב של 0.0 שניות על השעון ברבע הרביעי, כאשר התוצאה עמדה על 59:59, שרקו השופטים לעבירה לטובת דניאל אדאמס, אבל ביטלו את השריקה ושלחו את המשחק להארכה. שם, אשדוד כבר הייתה טובה יותר ולקחה את האליפות. זו כאמור האליפות השנייה של הקבוצה מעיר הנמל והיא החזירה לעצמה את התואר אחרי שנת הפסקה. בעונה שעברה היא הפסידה בסדרת הגמר מול רמלה, שבעצמה תיאלץ להסתפק בגביע העונה.

אלי רבי: "וואו. זו היתה עונה שספרנו את הדקות וזה נגמר הכי מתוק שאפשר להיות. עשיתי כבר כמה דברים בקריירה, אבל זה אחד המשחקים הגדולים שהייתי בהם. זאת אליפות, אין עוד מה להגיד. צריך גם לפרגן לעדן ענבר, רמלה היתה קשוחה ואנרגטית".

עדן ענבר: "בשני המשחקים הראשונים אשדוד היתה טובה מאיתנו בהרבה. עשינו התאמות וחזרנו לסדרה, אבל היום דברים היו יכולים ללכת לכל כיוון. הן ניצחו וצריך לתת להן קרדיט. היה שיפוט מעולה, ואני גאה בבנות על איך שהן שיחקו כל העונה. אני מאוכזב אבל גאה במה שעשינו העונה".

שחקנית אליצור רמלה תמרה ג'יימס. ברני ארדוב
פייט טוב של רמלה לא הספיק/ברני ארדוב

המשחק התחיל בצורה מאוד מבולבלת ואחרי שלוש דקות התוצאה הייתה רק 0:1 למארחות. הקצב השתפר מעט בהמשך, אשדוד עלתה ל-9:16 וסיימה את הרבע ב-13:19. אדאמס קלעה שש לאשדוד, ג'יימס שבע לרמלה. אם קיווינו לשיפור ברבע השני, הרי שהרמה רק הלכה ודעכה. אשדוד עלתה ל-13:21, רמלה הורידה ל-21:20, אבל לא קלעה בחמש הדקות האחרונות של המחצית והמארחת הובילה בסיומה 23:30. טיפאני ג'קסון קלעה 12 לאשדוד במחצית וקטפה תשעה ריבאונדים. ג'יימס סיימה עם 17 ברמלה.

רמלה סירבה להרים ידיים. היא ניצלה את הסקור הנמוך ונשארה צמודה לאשדוד, שבכל זאת הצליחה לסיים את הרבע ב-39:41, כאשר וויגינס קולעת עבור המקומיות ואילו הייטאוור צולפת שלשה חשובה בשניות הסיום של הרבע. הרבע האחרון הביא את הדרמה לשיאה. רמלה עלתה ליתרון אחרי דקות ארוכות, אבל 49 שניות לסיום אדאמס קלעה פעמיים מהקו והעלתה את אשדוד ל-56:57. רמלה איבדה, וויגינס קלעה רק אחת מהקו ומנגד, 10.3 לבאזר, הייטאוור השוותה ל-59:59. לאשדוד היה את הכדור האחרון. אשדוד החטיאה שתי הזדמנויות, אבל עם 0.0 על השעון הכדור נפל לידיים של אדאמס, הייטאוור נתנה לה מכה על היד והשופט שרק לעבירה. אלא שאחרי דיונים ליד שולחן המזכירות ומבטים ממושכים לכיוון הטלוויזיות והזוויות השונות, השופטים קבעו שהעבירה נעשתה אחרי שהשעון הסתיים, ביטלו את השריקה ושלחו את המשחק להארכה.

אשדוד ידעה לא להתרגש מהדרמה והחלה את ההארכה טוב יותר. היא ברחה עד ליתרון חמש ולא אפשרה לרמלה לחזור, בדרך לזכייה באליפות מרגשת עבורה. 74:76 בסיום.

הרבו לאשדוד: קנדיס וויגינס 22 נקודות, טיפאני ג'קסון 20 נקודות (19 ריבאונדים), דניאל אדאמס 19 נקודות (7 ריבאונדים).

הרבו לרמלה: תמרה ג'יימס 23 נקודות (8 ריבאונדים), אליסון הייטאוור 21 נקודות (7 ריבאונדים, 6 אסיסטים).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully