וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל פתח תקוה ניצחה 0:2 את בני לוד

פסו כבש ראשון (47), פרננדס השלים בפנדל (87), אחרי שאברטון (25) וצ'ימאזי (85) הורחקו. פתח תקוה בדרך לעלייה?

אורי פסו (משמאל) שחקן הפועל פתח תקוה חוגג. ברני ארדוב
שער יקר. פסו חוגג/ברני ארדוב

המחזור ה-34 בליגה הלאומית יצא לדרך היום (שישי) ובמוקד עמד משחק על המקום השני, בו הפועל פתח תקוה גברה 0:2 בביתה על בני לוד ופתחה ממנה פער של ארבע נקודות, אולי בדרך להבטחת העלייה לליגת העל. הפועל קטמון ממשיכה להסתבך, אבל חזרה מפיגור 2:0 ל-2:2 בחוץ מול הרצליה ועוד עשתה זאת בעשרה שחקנים. ראשון לציון נפרדה ב-1:1 מהכח עמידר רמת גן, יבנה ברחה מעט מהאזור המסוכן אחרי 0:3 גדול על אשקלון, בית"ר תל אביב רמלה והפועל רמת גן נפרדו ב-0:0.

אברהם גרנט. ברני ארדוב
הגיע לצפות. גרנט/ברני ארדוב

הפועל פתח תקוה - בני לוד 0:2

המלאבסים עשו צעד גדול לעבר עלייה לליגה הבכירה וניצלו את העובדה שלוד איבדה את הראש, כשהם גם נעזרים מעט בשופט דניאל בר נתן. בדקה ה-25 הורחק אברטון משורות האורחת אחרי פגיעה בליאור אסולין ושתי דקות בתוך המחצית השנייה המלאבסים ניצלו זאת ועלו ליתרון משער של אורי פסו. בדקה ה-85 הורחק גם צ'ימאזי ושלוש דקות לאחר מכן כבש אדריאן פרננדס את השני מהנקודה הלבנה. פתח תקוה ביתרון ארבע על פני לוד, שלושה מחזורים לסיום.

דקה 25: אדום! אברטון פגע בליאור אסולין בלי כדור, דניאל בר נתן, בעצת הקוון שלו, שלף אדום.

דקה 47: גול! אחרי מחצית ראשונה עקרה, המלאבסים מנצלים את היתרון המספרי עם פתיחת המחצית השנייה. שי רביבו הגביה, אורי פסו התגנב מאחורי כל ההגנה וממטר נגח לרשת. 0:1 לפתח תקוה.

דקה 85: אדום! בני לוד מאבדת את הראש. משפתי יצא למתפרצת, צ'ימאזי קיצץ אותו וגם הוא ראה אדום ישיר.

דקה 88: גול! בלילטי פרץ לרחבה, עיסא הכשיל, פרננדס כבש את הפנדל, 0:2.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
השופט דניאל בר נתן מרחיק את אברטון שחקן בני לוד. ברני ארדוב
שטות גדולה של אברטון עלתה לו באדום/ברני ארדוב
שי רביבו שחקן הפועל פתח תקוה מול מחמוד עבאס שחקן הפועל בני לוד. ברני ארדוב
קרב על כל כדור. עבאס מול שי רביבו/ברני ארדוב

הפועל ראשון לציון - הכח עמידר רמת גן 1:1

בעוד לסגולים יש מעט אוויר לנשימה בקרבות התחתית, אבל גם לא יותר מדי, הרי שהקבוצה מעיר היין יודעת שהיא חייבת כל נקודה. אלא שבמשחק הביתי הזה היא שמטה שתיים, לאחר שמתיאס מרטין העלה אותה ליתרון (49) וכיפר על החמצת פנדל של איתי טואף, כבר בדקה החמישית. היתרון החזיק מעמד בדיוק עשר דקות, עד שבן אז'ובל המוכשר איזן ושלח את ראשון לציון להמשיך בקרבות ההישרדות. דוריאן אמפוטו מהכח הורחק שתי דקות לסיום.

מכבי יבנה - הפועל אשקלון 0:3

ניצחון משמעותי ויקר למארחת, שמשכה כמעט שעה ב-10 שחקנים, נותרה בלתי מנוצחת בפלייאוף התחתון וסיבכה קשות את אשקלון המאכזבת. הקבוצה של אייל לחמן פתחה מצוין, אבל גיא סאלם הציל נהדר מול אחמד נהיה (9) ואוטורוגו (13). מנגד, מכבי יבנה כבשה במצב הראשון שלה, כשאנטוניו פבלוב ניצל עמידה של גליל בן שנן מחוץ לשער והקשית פנימה מ-25 מטרים בדקה ה-28. חמש דקות לאחר מכן, מורן ז?אן הורחק בגלל כניסה ברוטאלית בנהיה והמחליף ג?ניה קפלן נפצע מיד והורד על אלונקה, אבל סאלם שמר על שער נקי והבלם נדב מוניס נגח את השני בדקה ה-61. גם הכניסה של אוסיי מאוולי לא עזרה לאשקלון, שספגה את השלישי אחרי דהירה וסיומת יפה של המגן תומר ירוחם בדקה ה-84. יבנה עם צעד לעבר הישארות, אשקלון במקום ה-14 המוליך למבחנים.

מכבי הרצליה - הפועל קטמון 2:2

קבוצת האוהדים מהבירה עם משחק תשיעי ללא ניצחון ולמרות שהיא הצליחה להציל נקודה מהמשחק הזה, היא ממשיכה להיות בצרות גדולות ושקועה מתחת לקו האדום, במקום המוביל לליגה א'. הרצליה לעומת זאת, שמטה הזדמנות פז להבטיח כמעט סופית את ההישארות בליגה וגם היא עדיין קרובה מדי מבחינתה אל האזור המסוכן. המארחים הובילו 0:2 משערים של גיא מלמד (12) ואבי מלכה (49) ויהודה חוטה עוד הורחק בקטמון (55), אבל דווקא בעשרה שחקנים האדומים איזנו משערים של דור הלוי (58) ורז שטיין (72).

בית"ר תל אביב/רמלה - הפועל רמת גן 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully