וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן מרחק ניצחון אחד מהאליפות

מטוידי (89) קבע 0:1 דרמטי על אוויאן, שמר על המאזן הביתי המושלם ב-2014 והגדיל את הפער בפסגה ל-10. טולוז-ליון 0:0

שחקני פריס סן ז'רמן חוגגים עם בלס מטוידי. רויטרס
האליפות קרובה מתמיד. בלס מטוידי/רויטרס

אחרי גמר גביע הליגה בו ניצחה פריס סן ז'רמן 1:2 את ליון, חזרו השתיים לליגה כדי להשלים את המחזור ה-34. האלופה שמרה בשיניים על מאזנה המושלם ב-2014, כשהשיגה 0:1 דרמטי על אוויאן והחזירה את יתרונה בפסגה ל-10 נקודות על פני מונאקו. לסיום העונה נותרו עוד ארבעה מחזורים, כך שניצחון על סושו ביום ראשון יבטיח לה את התואר. ליון הסתפקה ב-0:0 מול טולוז.

פריס סן ז'רמן - אוויאן 0:1

חגיגות הזכייה בגביע הליגה הסתיימו, ולשחקני פריס סן ז'רמן לקח זמן להתפקס מחדש בניסיון להבטיח אליפות שנייה ברציפות, לראשונה בתולדות המועדון. עדיין ללא זלאטן איברהימוביץ' הפצוע, שחקניו של לורן בלאן התקשו לפצח את ההגנה של קבוצת התחתית - זו שהנחילה לפ.ס.ז' את הפסדה הראשון העונה בסיבוב הקודם. אוויאן שמרה על שער נקי מול מוליכת הטבלה במשך 89 דקות, אבל אחרי החמצות רבות של אסקיאל לאבצי והחברים, ניצלה המארחת את יתרונה המספרי לאחר הרחקתו של קאסים עבדאללה בצהוב שני (61) והכריעה את המשחק. לוקאס מורה הכניס כדור עומק נהדר לעבר בלס מטוידי, שגלש והשחיל את הכדור בדיוק בין רגליו של השוער יספר האנסן. פ.ס.ז' שמרה על מאזן ביתי מושלם ונטול ספיגות בפארק דה פראנס ב-2014.

טולוז - ליון 0:0

ללא עדן בן בסט הפצוע ועוד ארבעה שחקני הרכב, הקבוצה הביתית רשמה משחק חמישי ללא ניצחון. טולוז שלטה לחלוטין במחצית הראשונה ובזבזבה ארבעה מצבי הבקעה טובים מול ליון העייפה, שהחזיקה מעמד, ראתה גם כדור פוגע בקורה שלה בתוספת הזמן ונותרה בפיגור שתי נקודות מיריבתה המושבעת סנט אטיין בקרב על המקום הרביעי.

אסקיאל לאבצי שחקן פריס סן ז'רמן מול קאסים עבדאללה שחקן אוויאן. רויטרס
המחמיצן הראשי. אסקיאל לאבצי לפני קאסים עבדאללה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully