וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווגל: "זאת הסיבה שדיברו על פול ג'ורג' כ-MVP"

אינדיאנה מסופקת מהכוכב שהתעורר, אך מאוכזבת מהיברט. וגם: הדעיכה של נואה, ההתפוצצות של דרוזאן. סיכום הלילה

שחקני אינדיאנה, רוי היברט, פול ג'ורג'. AP
ג'ורג' עם היברט. האחד התעורר, השני ממשיך לאכזב/AP

מספרי המשחק בין אינדיאנה אטלנטה (85:101 לפייסרס, שהשוו ל-1:1)

* רוי היברט ממשיך לאכזב את אינדיאנה, והלילה הוא קלע רק 1 מ-7 מהשדה. בשבעת משחקיו האחרונים היברט עם מאזן של 8 מ-31 מהשדה (26%). הוא לא קלע זריקה מחוץ לצבע מאז ה-4 באפריל.

* ההוקס קלעו 8 מ-15 מהשדה כשהפייסרס אפשרו להם זריקות פניות, והוליכו ביתרון 4 בהפסקה. במחצית השנייה הם קלעו רק 3 מ-17 הזריקות הפנויות שלהם.
* ההוקס קלעו 52 נקודות ב-50 אחוז מהשדה בחצי הראשון ונפלו ל-33 נקודות ב-29 אחוז בחצי השני.

* אטלנטה הייתה שנייה ב-NBA באסיסטים למשחק בעונה הרגילה עם 24.9. בשני המשחקים בסדרה נגד אינדיאנה ההוקס מסרו 26.

* פול ג'ורג' השווה את שיא השלשות שלו בפלייאוף עם חמש זריקות מדויקות מחוץ לקשת.

אינדיאנה וטורונטו איזנו ל-1:1, שיקגו בפיגור 2:0

ג'ף טיג שחקן אטלנטה הוקס. AP
ג'ף טיג מאוכזב/AP

מה הם אמרו על המשחק?

עוד מוקדם לדעת האם הפייסרס אכן חוזרים לעצמם ויתחילו בקרוב לשחק כמו הקבוצה שדרסה את הליגה עד פגרת האולסטאר, אבל לפחות הליל הם הזכירו במעט את העוצמה הגלומה בהם. פול ג'ורג' התעורר וכיכב עם 27 נקודות, 10 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, לואיס סקולה עזר לו עם 20 מהספסל, ואינדיאנה נמנעה מנפילה למאזן 2:0 שהיה מסבך אותה מאוד.

"ראיתם את פול ג'ורג', זאת הסיבה שדיברו עליו כמועמד ל-MVP", החמיא מאמן הפייסרס פרנק ווגל לכוכבו, "פול תמיד עושה כל מיני דברים, שומר מצוין, לוקח ריבאונדים, מסיט כדורים, הידיים שלו היו בכל מקום. היכולות שלו הפוכות אותו לאחד השחקנים השלמים במשחק הכדורסל".

ג'ורג' היה מצוין בהתקפה אבל גם בהנגה, ועצר את ג'ף טיג על 14 בלבד, אחרי שזה כיכב במשחק הקודם. בין השניים היה גם טראש טוק ברבע השני, שהחל לאחר סל של טיג ונגמר בשלשה של ג'ורג', שזרק לעבר יריבו עוד כמה מילים. "ישבתי ועשיתי שיעורי בית רק מלהסתכל עליו וללמוד איפה אני טוב יותר ואיפה אני פגיע כשאני מולו", התייחס פול ג'ורג' למאץ' אפ שלו עם טיג. על השלשה שלו בסוף השעון, שהעלתה את הפייסרס ליתרון 65:79 אמר ג'ורג': "אם זה מה שגרם לכולנו להבין כמה אנחנו קרובים כקבוצה, אז כנראה שזה מה שקרה. ההרגשה היא שאנחנו נותנים גב אחד לשני. שיחקנו את המשחק שלנו כמו שהיינו בנובמבר, דצמבר וינואר. חזרנו למשחק שלנו ועשינו עבודה טובה".

אטלנטה קיוותה לפתוח סדרת פלייאוף בשני ניצחונות חוץ רצופים לראשונה מאז 1966, אז הפרנצ'ייז היה בסנט לואיס, אבל יודעת שיתרון הביתיות עדיין בידיעה, ועתה, כשהסדרה עוברת לג'ורג'יה אסור לה לשמוט אותו.

"ההתקפה וההגנה שלנו לא היו ברמה הנדרשת", אמר מאמן אטלנטה מייק בודנהולצר, "צריך לתת לאינדיאנה קרדיט, היא הייתה אגרסיבית, השחקנים שלה הוציאו לפועל מהלכים, במיוחד ברבע השלישי. היו לנו הזדמנויות טובות לקלוע וניצלנו רק חלק קטן מהן".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ג'ואקים נואה, שיקגו בולס. AP
מתקשה מול וושינגטון. נואה/AP

מספרי המשחק בין שיקגו לוושינגטון (99:101 לוויזארדס שעלו ל-0:2)

* ג'ואקים נואה נבחר לשחקן ההגנה של העונה הרגילה? הפלייאוף זה סיפור אחר והוויזארדס לא חוששים מפניו. וושינגטון זרקה מעליו 29 זריקות בשני המשחקים, יותר מכל שחקן אחר של הבולס. כמה קלעה עליו בממוצע? 21 נקודות.

* הבולס קלעו 36 נקודות ב-18 מ-31 מהצבע בשלושת הרבעים הראשונים, ואז ננה וחבריו נעלו את הסל והורידו את שיקגו ל-4 מ-11 ברבע הרביעי.

* הבולס הפסידה שישה משחקי פלייאוף רצופים, אחד פחות מהשיא השלילי שלהם.

* וושינגטון מובילה 0:2 בסדרת פלייאוף לראשונה מאז 1982.

ג'ון וול, בראדלי ביל, שחקני וושינגטון וויזארדס חוגגים מול קירק היינריך שחקן שיקגו בולס. AP
שחקני וושינגטון חוגגים/AP

מה הם אמרו על המשחק?

שיקגו לא ציפתה לזה. למעשה, איש לא ציפה לכך שאחרי שני משחקים בעיר הרוחות, וושינגטון תוליך 0:2 ותכניס את הקבוצה הלוחמת והאגרסיבית של טים ת'יבודו לתוך בור עמוק. אמרו על הוויזארדס שהם לא מספיק אגרסיביים, שאין להם ניסיון ושאין להם ביתיות, אבל הקבוצה מדי.סי הוכיחה שכנראה יש בה יותר ממה שנראה לעין. וושינגטון פתחה מצוין, שיקגו הצליחה לחזור ואף לעלות ליתרון 77:87, אבל אז בראלדי ביל התעורר עם 9 נקודות וכפה סיום צמוד. במצב של 91:91 קירק היינריך ודי.ג'יי אוגוסטין פספסו הזדמנות לנצח עבור שיקגו, ובהארכה שוב וושינגטון נתנה את הטון. בפיגור 101:99 קירק היינריך החטיא מהעונשין ושיקגו ראתה את ג'ון וול חוגג ניצחון שני בקריירה בפלייאוף.

בראדלי ביל, שכיכב עם 26 נקודות עבור וושינגטון אמר על הניצחון: "באנו בגישה שאנחנו בפיגור 1:0 או 2:0 בסדרה, אנחנו חייבים להרגיש דחיפות ולהכניס בעצמנו מוטיבציה. אנחנוחייבים לשמור על היתרון שלנו ולהישאר דרוכים".

מאמן וושינגטון רנדי וויטמן: "אני מאמן אולד סקול, למדתי מבובי נייט, אני חושב שהגנה מנצחת משחקים, גם בשלב הזה".

קירק היינריך שהייתה לו הזדמנות לנצח את המשחק בסיום הזמן הרגיל ולהשוות בסיום ההארכה, אמר: "הגעתי לקו בהרגשה שאני קולע את שתיהן, אבל הפעם לא הצלחתי".

שחקני טורונטו ראפטורס, דמאר דרוזן (שמאל), קייל לאורי. The Canadian Press, Nathan Denette, AP
התפוצצות. דרוזאן עם לאורי/AP, The Canadian Press, Nathan Denette

מספרי המשחק בין טורונטו לברוקלין (95:100 לראפטורס, שהשוו ל-1:1)

* דמאר דרוזאן הפך לשחקן הרביעי בתולדות הרפטורס שקולע 30 נקודות במשחק בפלייאוף, אחרי וינס קארטר, כריס בוש ואנתוניו דייויס.

* אחרי שבעה רבעים פושרים בסדרה, דרוזאן התפוצץ ברבע האחרון של המשחק, בו קלע 17 נקודות.

* יונאס ולנאצ'יונאס הוא השחקן השלישי בלבד ב-30 השנה האחרונות שקולע לפחות 30 נקודות ומוריד לפחות 30 ריבאונדים בשני משחקי הפלייאוף הראשונים שלו בקריירה. רלף סמפסון וסם פרקינס הם האחרונים שעשו זאת, בשנת 1985.

* הסנטר הליטאי הופך לאט לאט ליעיל יותר ויותר. שימו לב לקפיצה במספרים שלו: בחודשים אוקטובר עד מרץ, הוא קלע בממוצע 10.7 נקודות והוריד 8.6 ריבאונדים. מאז תחילת חודש אפריל הוא עומד על 16.8 נקודות ו-11.8 ריבאונדים.

ג'ו ג'ונסון שחקן ברוקלין מול טרנס רוס שחקן טורונטו. GettyImages
רוס מול ג'ונסון/GettyImages

מה הם אמרו על המשחק?

מסאי יוג'ירי, הג'נרל מנג'ר של טורונטו, כבר הספיק לשלהב את האוהדים בקנדה בדרכים מפוקפקות משהו, אך אם במשחק הראשון זה לא עזר לו לנצח, הפעם הכל הסתדר לו, בעיקר בזכות התעלות של דמאר דרוזאן, שקלע 30 נקודות כולל 10 ב-5 הדקות האחרונות. פול פירס, שהיה גיבור המשחק הקודם, ניסה לקחת על עצמו שוב את המשחק של ברוקלין ברגעי ההכרעה, אך הפעם החטיא כמה וכמה זריקות.

"הוא חזר בגדול, הוא התפקס מחדש", החמיא מאמן הרפטורס, דווין קייסי, לדמאר דרוזאן. "קליעות העונשין שלו בקלאץ' היו ענקיות. אני שמח בשבילו, במיוחד אחרי שכולם הטילו בו ספק אחרי המשחק הראשון".

"היום דמאר הראה למה הוא מסוגל, הוא עשה עבודה נהדרת", החמיא גם קייל לאורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully