וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מויס: "עוזב גאה. מבין את תסכול האוהדים ושותף לו"

המאמן הגיב לפיטוריו מיונייטד, גיגס יחליפו זמנית וסקולס יהיה עוזרו, בהנהלה שוב יתייעצו עם פרגוסון לגבי המאמן הבא

ביום שאחרי פיטוריו של דייויד מויס, מנצ'סטר יונייטד עוסקת בעיקר בשאלת יורשו על הקווים, וב-'גרדיאן' מדווחים שבדומה לקיץ שעבר, אלכס פרגוסון ייקח חלק משמעותי בתהליך קבלת ההחלטה. במועדון הודו הבוקר שהטעות שבמינויו של מויס רשומה על שמו של סר אלכס, אך היו"ר אד וודוורד יתייעץ איתו ועם בובי צ'רלטון גם הפעם, כשהנטייה היא להעדיף מאמן מנוסה כמו לואי ואן חאל או קרלו אנצ'לוטי על פני כוכבים עולים כמו דייגו סימאונה או יורגן קלופ, שכבר הצהיר שלא יגיע לאולד טראפורד. ריאן גיגס יחליף זמנית את מויס בתפקיד, ועוזרו יהיה פול סקולס.

דייויד מויס התבטא היום (רביעי) לראשונה מאז פוטר מתפקידו. "להיות מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, אחד המועדונים הגדולים בעולם, זה משהו שתמיד אהיה גאה בו", אמר הסקוטי, "היה אתגר גדול לקבל אחריות על הקבוצה אחרי כל כך הרבה שנים של יציבות, לא הייתה לי כל התלבטות לקבל עליי את התפקיד. התפקיד הזה הוא עצום, ומעולם לא נמנעתי מהאתגר. אני מודה לצוות שסייע לי על ההקרבה והעבודה הקשה במהלך העונה. היינו מחויבים למועדון ומרוכזים בבניית הקבוצה. התוצאות לא היו כאלה שמתאימות לציפיות של מנצ'סטר יונייטד ואוהדיה. אני מבין זאת ושותף לתסכול. בזמן הקצר שאני במועדון למדתי כמה אולד טראפורד מיוחד. אני מודה למנצ'סטר יונייטד על זה שקיבלה אותי בזרועות פתוחות ולאוהדים שתמכו בי. אני מאחל למועדון הצלחה בעתיד. אף פעם לא חשבתי שמאמן מפסיק ללמוד במהלך הקריירה שלו ואקח איתי את הניסיון שהיה לי ביונייטד. אני עוזב גאה אחרי שהובלתי את הקבוצה לרבע גמר ליגת האלופות, ומלא הכרת תודה לאלכס פרגוסון על שהאמין בי ונתן לי הזדמנות להיות במנצ'סטר יונייטד".

הושפל: מויס פוטר ארבעה משחקים לפני סיום העונה

הלכלוך נחשף: "שחקן ענה למויס 'פאק אוף', צחקו לו בפנים"

ואן חאל המועמד המועדף לרשת את מויס באולד טראפורד

כל נקודות הציון ממינויו של מויס עד פיטוריו אתמול

דייויד מויס מאמן מנצ'סטר יונייטד (משמאל) עם ריאן גיגס. GettyImages
לא מאמינים שהוא בשל. ריאן גיגס/GettyImages

עבור רבים מאוהדי השדים האדומים מחליפו הזמני של מויס, ריאן גיגס, הוא המועמד הטבעי למשרה, אחרי קריירה בת 23 שנים במועדון שכללה 13 תארי אליפות ו-2 גביעי ליגת האלופות, אבל ההערכה היא שבהנהלה סבורים שהוולשי עדיין לא מוכן למשימה, והוא לא צפוי לקבל את התפקיד באופן קבוע.

חברו לקבוצה לשעבר בריאן רובסון אמר ל-AP: "אני בהחלט חושב שריאן יהיה מאמן, אבל זו בקשה גדולה לקבל לידיך מועדון כמו מנצ'סטר יונייטד ללא ניסיון". דוויט יורק הוסיף: "לדעתי בארבעת המשחקים האחרונים של יונייטד העונה תהיה יותר אחדות ואחווה בקבוצה. שחקנים ישחקו יותר בדרך של יונייטד. ארבעה משחקים זה לא הרבה, אבל אני חושב שגיגס הוא האיש הנכון".

מאמן מנצ'סטר יונייטד דייויד מויס לצד הקפטן נמניה וידיץ'. רויטרס
לא קיבל מספיק תמיכה? דייויד מויס/רויטרס

מויס, שעל פי הדיווחים כעס מאוד על האופן שבו התנהלה יונייטד בימים האחרונים, ובעיקר על כך שגילה מהדיווחים בתקשורת על הכוונה לפטרו, קיבל תמיכה מרוי קין, אחד הסמלים הגדולים של המועדון, שאמר: "חבל שזה קרה ככה, אני חושב שהוא היה צריך לקבל יותר זמן, וכמה מהשחקנים צריכים להתבייש בעצמם, כי הם באמת איכזבו אותו".

"היה לו קשה עוד בקיץ כשהוא הגיע לתפקיד", המשיך קין. "היו"ר לא ביצע את העסקאות שהוא רצה, וזה הוביל להמון שליליות. פתיחת העונה היתה רעה והם לא הצליחו ליצור מומנטום. המיקום בטבלה הוא מאכזב, אבל מויס היה צריך אנשים שיתמכו בו, מהנהלה ובעיקר מהשחקנים".

אוהדי יונייטד מרוצים: צפו בקליפי החגיגות שלהם מרחבי העולם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully