וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת העל: מי תרד ללאומית - הרצליה או אשדוד?

22.4.2014 / 18:46

הקבוצה של קצורין תשרוד בליגת העל אם תנצח את אילת במחזור הסיום. אשדוד תקווה למעידה שלה, ולניצחון ביתי על חולון

מאמן בני הרצליה מולי קצורין. מגד גוזני
יהיה חתום על ירידת ליגה? מולי קצורין/מגד גוזני

בני הרצליה - הפועל אילת (18:50, ספורט 5)

רק לפני שבועיים חגגו בהרצליה את הניצחון על מכבי אשדוד בהרגשה שהקבוצה השיגה את המטרה ונשארה בליגה, אלא שהחששות של הצוות המקצועי כי הסיפור עדיין לא נגמר התממשו מאז והקבוצה מוצאת את עצמה על סף ירידה לליגה השנייה. בהרצליה יודעים שניצחון ביתי על הפועל אילת ישאיר אותם לעונה נוספת בליגה הבכירה, אך המומנטום השלילי, ביחד עם העובדה שהסנטר פרנק האסל סובל מפציעה טורדנית בגבו גורם ללחץ רב במערכת. בקבוצה מאמינים כי אולם "היובל" יהיה מלא כמו במשחק נגד אשדוד, ומאמינים כי יוכלו להשלים את המשימה ולהשאר בליגה.

בהפועל אילת יכולים להתחיל להתכונן למשחקי רבע גמר הפלייאוף נגד הפועלו תל אביב שיחלו בשבוע הבא, אך בקבוצה שורר חוסר שקט. המאמן עודד קטש החליט שלא לשתף את אלישי כדיר, שסובל מפציעה קלה, ואת יובל נעימי בניצחון על מכבי ראשון לציון לאחר שלטענת גורמים שונים לא אהב את התנהלותם בשבוע שלפני המשחק ומקווה באמצעות צעד זה לזעזע אותם. בקבוצה לא אהבו את הרחשים מסביב להפסד למכבי אשדוד לפני שבועיים, ומתכוונים לבוא ולהופיע בצורה ספורטיבית נגד הרצליה כדי לנסות ולנצח את המשחק.

המספר הנוסף

8 - דקות בלבד קיבל אלישי כדיר בהפסד למכבי אשדוד, ונגד מכבי ראשון לציון הוא כלל לא שותף.

21 - עונות ברציפות משחקת בני הרצליה/השרון בליגה הבכירה, למרות שבעונת 2001/2 ירדה ללאומית ונשארה בזכות האיחוד עם מכבי רעננה.

21 - נקודות יתרון במחצית איבדה בני הרצליה באילת בסיבוב השני בדרך להפסד בהארכה.

יעמוד למבחן: ניב ברקוביץ'. הגארד ששיחק בעונה שעברה בהרצליה צפוי לקבל דקות משחק רבות נגד קבוצתו מהעונה שעברה, ומעניין יהיה לראות כיצד יתפקד בסיטואציה המוזרה שתעמוד מולו.

שחקן מכבי אשדוד קני הייז לפני שחקן בני הרצליה סטנלי בורל. מגד גוזני
מי תרד ליגה? סטנלי בורל מול קני הייז/מגד גוזני

בני הרצליה - הפועל אילת (18:50, ספורט 5)

במכבי אשדוד כבר השלימו עם הירידה לליגה הלאומית לפני שבועיים, אלא שהניצחונות על הפועל אילת ועירוני נס ציונה החזירו את השחקנים של אריק אלפסי לחיים במפתיע. באשדוד יחזיקו אצבעות להפועל אילת בהרצליה, אך יודעים שאם לא יעשו את העבודה בבית נגד הפועל חולון, לא יוכלו להשאר, ובצוות המקצועי היו מרוצים מהעבודה והאנרגיות באימונים במהלך השבוע האחרון. קני הייז, שנעדר מהמשחק בנס ציונה בשל פציעה במרפק, צפוי לשחק. בקבוצה מקווים כי יצליחו למלא את האולם המקומו ביותר מאלף צופים שידחפו את השחקנים לניצחון.

הניצחון על גלבוע/גליל בשבוע שעבר הבטיח את המקום השביעי להפועל חולון, וכעת הקבוצה של אלעד חסין צפויה להתמקד במשחקי רבע גמר הפלייאוף, ככל הנראה נגד הפועל ירושלים. בחולון, בדיוק כמו באילת, לא אהבו את השמועות על כך שמכבי אשדוד תעבור את המשחק הביתי ללא בעיה מיותרת, וכמה משחקני הקבוצה אמרו במהלך השבוע שיבואו לתת הכל כדי לחזור עם ניצחון מאולם הקריה.

המספר הנוסף

4 - עונות רצופות משחקת מכבי אשדוד בליגת העל.

18 - הנקודות שקלע גוני יזרעאלי בניצחון על גלבוע/גליל היו הכי הרבה נקודות שקלע מאז המחזור הראשון.

29.4 - אחוזי הצלחה לאריק אלפסי כמאמן מכבי אשדוד לעומת 18 אחוזי הצלחה בלבד לנתי כהן שפתח את העונה.

יעמוד למבחן: אר טי גווין. אחרי ההצגה בניצחון על נס ציונה, ינסה הפורוורד המגוון להמשיך ביכולת שלו כדי לסחוב את אשדוד לניצחון שלישי רצוף, ואולי להשארות דרמטית.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני עירוני נס ציונה עם מאיר טפירו. מגד גוזני
רוצים לסיים עונה בטעם טוב. שחקני ראשון לציון/מגד גוזני

מכבי ראשון לציון - עירוני נס ציונה (19:00)

הקבוצה של צביקה שרף, שמאז הגעתו לראשון לציון ניצח שישה משחקים ב-17 מחזורים, תשחק נגד נס ציונה את משחק הרביעי ברציפות לאחר שהבטיחה את מקומה בליגת העל. בראשון לציון רוצים לסיים ברגל ימין את העונה הקשה מבחינתם, ולהתחיל להתכונן לעונה הבאה, כשבין השמות שירצו להשאיר נמצאים המאמן שרף, הפורוורד טזמין מיטשל והגארדים טריי ג'ונסון ודבין וויט. אור סולומון מסיים חוזה בקבוצה, וייתכן כי ימצא לעצמו לקבוצה אחרת בליגת העל.

שני הפסדים רצופים לפני פתיחת הפלייאוף ערערו מעט את הביטחון של עירוני נס ציונה לפני סדרת רבע גמר הפלייאוף נגד מכבי חיפה. בקבוצה של נדב זילברשטיין מאמינים ביכולתם לתת פייט ראוי לירוקים, אך יצטרכו יכולת יציבה יותר של הזרים שבמשחקים האחרונים לא מצליחים לעשות זאת. פרסטון נואלס, שנפצע בניצחון על הפועל חולון ונעדר בשני המשחקים האחרונים, חזר להתאמן בימים האחרונים וישוב לסגל נגד ראשון לציון.

המספר הנוסף

4 - פעמים קלע העונה טיילר האניקאט פחות מ-10 נקודות, ובכל אותם משחקים נס ציונה הפסידה.

9 - משחקים רצופים לא ראה דרור חג'ג' דקת פרקט מצביקה שרף.

25 - נקודות קלע טזמין מיטשל בניצחון על נס ציונה בסיבוב השני, שיא קריירה עבורו בישראל.

יעמוד למבחן: פרסטון נואלס. רגע לפני הפלייאוף, ואחרי הפציעה בקרסול, ינסה הקלע הנהדר לחזור לכושר משחק טוב מול הכתומים מעיר היין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully