וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במנצ'סטר סיטי יודעים: "הכול עוד יכול לקרות"

עם הפער שהצטמק מליברפול, ועם הזיכרונות מהדרמה של לפני שנתיים, בסיטי לא מוותרים על האליפות, למרות פציעת סילבה

סרחיו אגוארו, פרננדיניו, מנצ'סטר סיטי. Rui Vieira, AP
ממשיכים לחלום. סיטי/AP, Rui Vieira

מנצ'סטר סיטי לא מוותרת. התכולים גברו אתמול (שני) על ווסט ברומיץ' 1:3 והתקרבו לליבפול, וחניכיו של מנואל פלגריני יוכלו לצמק את הפער מליברפול לשלוש נקודות בלבד אם ינצחו את המשחק החזר שלהם. לאור העובדה שלסיטי יש הפרש שערים טוב יותר מאשר של ליברפול, וכשהזיכרונות בראש עדיין מהדהדים מהסיומת המטורפת מלפני שנתיים, בקבוצה יודעים ש"הכול עוד יכול לקרות".

"עשינו את העבודה", אמר וינסנט קומפני על הניצחון על ווסט ברום, "היו לנו כמה דקות טובות, ועכשיו אנחנו מוכנים לארבעת המשחקים האחרונים. אנחנו עדיין זוכרים מה קרה לנו לפני שנתיים, ואנחנו שואבים מזה מוטיבציה, אבל הדבר הכי חשוב זה שחזרנו לכושר טוב שהיה לנו בתחילת העונה. נראינו טוב, ואם נמשיך ככה בארבעת המשחקים האחרונים, הכול עוד יכול לקרות".

עם זאת, בסיטי מודאגים מהמצב של דויד סילבה, שנפצע בקרסול ופונה על אלונקה, ופלגריני הודה ש"הוא משחק כבר כמה שבועות עם כאבים". קומפני אמר ש"ידענו שסילבה פצוע, הוא היה נהדר עבורנו העונה, ונקווה לקבל אותו בחזרה בהקדם".

שחקן ליברפול ראחים סטרלינג חוגג עם לוקאס לייבה. GettyImages
עדיין בידיים שלהם. סטרלינג/GettyImages

עם זאת, בליברפול לא נבהלים. הכוכב הלוהט של הקבוצה ראחים סטרלינג אמר ש"אנחנו ללא ספק מוכנים למה שעומד להגיע, כולם בחדר ההלבשה מוכנים לאתגר. זה החלק החשוב של העונה, ופשוט נילחם. ניקח את זה כעוד משחק. לא נתרכז יותר מדי על מה שמדברים בחוץ, פשוט לעשות את העבודה על המגרש. אנחנו מגיעים לאימון כל יום, רואים אחד את שני ויודעים מהו החלום. אנחנו שומרים אחד על השני צנועים".

מה נותר לסיטי:
קריסטל פאלאס (ח)
אברטון (ב)
אסטון וילה (ב)
ווסטהאם (ב)

מה נותר לליברפול:
צ'לסי (ב)
קריסטל פאלאס (ח)
ניוקאסל (ב)

מה נותר לצ'לסי:
ליברפול (ח)
נוריץ' (ב)
קרדיף (ח)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully