וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בני לוד ומכבי נתניה נפרדו ב-1:1

מוראד אבו ענזה כבש בדקה ה-44, אבל עידו אקסברד איזן בפנדל (57) ולוד פספסה הזדמנות להעפיל למקום השני בטבלה

עומר פרץ מכבי נתניה מול מוראד אבו ענזה בני לוד. מגד גוזני
הדרמה בצמרת נמשכת. אבו ענזה מול עומר פרץ/מגד גוזני

המחזור ה-33 בליגה הלאומית מגיע לסיומו הערב (שני) עם שלושה משחקים. בראשון מביניהם, בני לוד סיימה רק ב-1:1 מול מכבי נתניה ולא הצליחה לעלות למקום השני על חשבונה של הפועל פתח תקוה. הכח עמידר רמת גן השיגה 1:2 יקר על מכבי הרצליה, הפועל קטמון ומכבי יבנה נפרדו ב-1:1 בקרב התחתית ביניהן.

צמרת הטבלה אחרי 33 מחזורים:

1) מכבי נתניה 74 נקודות
2) הפועל פתח תקוה 54 נקודות
3) בני לוד 53 נקודות
4) אחי נצרת 52 נקודות

עידו אקסברד שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
נתניה מוכנה לגמר הגביע. אקסברד/ברני ארדוב

בני לוד - מכבי נתניה 1:1

הקבוצה של אבו סובחי ידעה שניצחון ביתי על נתניה, שכבר הבטיחה את העלייה ומרוכזת כל כולה בגמר גביע המדינה, יציב אותה במקום השני בטבלה על חשבונה של הפועל פתח תקוה המדשדשת, כאשר יישארו ארבעה מחזורים בלבד לסיום העונה. אלא שלוד פישלה בעצמה ולמרות שירדה למחצית ביתרון משער של מוראד אבו ענזה אחרי טעות של אוהד לויטה בדקה ה-44, נתניה הצליחה להשוות מפנדל של עידו אקסברד בדקה ה-57, אחרי שטל חן הכשיל את ניר אברג'יל. במחזור הבא, פתח תקוה מארחת את לוד בקרב ישיר על המקום השני, כאשר גם אחי נצרת עדיין חזק בתמונה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הכח עמידר רמת גן - מכבי הרצליה 1:2

ניצחון קריטי לסגולים, הראשון שלהם אחרי שמונה מחזורים עקרים וכזה שמרחיק אותם, גם אם רק קצת, מהקו האדום המאיים. הרצליה, שניצחה את שני מחזורי הפתיחה של הפלייאוף, הגיעה רגועה יותר, אולי רגועה מדי ונחלה הפסד שמשאיר אותה קרובה יחסית לאזור המסוכן. בן אז'ובל הצעיר העלה את הכח ליתרון בדקה ה-29, אבל ז'ורדן פושה ענה עם שערו התשיעי בעשרה משחקים במדי הרצליה עם פנדל מדויק, רגע לפני השריקה להפסקה. ארבע דקות בתוך המחצית השנייה לנרי קהינדה מצא את הרשת וסידר למארחת את מלוא שלוש הנקודות.

אוהדי הכח עמידר רמת גן. מגד גוזני
סופסוף, קצת נחת. אוהדי הכח/מגד גוזני

הפועל קטמון - מכבי יבנה 1:1

תוצאה רעה מאוד עבור שתי הקבוצות, כאשר קטמון נשארת במקום ה-15, שמוביל לליגה א' ואילו יבנה במקום ה-14, המוביל למבחנים. למרות זאת, שתיהן עדיין צמודות לכל החבורה שמעליהן. קטמון סגרה משחק שמיני ברציפות ללא ניצחון. היא עלתה ליתרון משער עצמי של גולן חרמון (63), אבל מירו אנטונוב קבע חלוקת נקודות בדקה ה-74.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully