וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "יש אנשים שלא רוצים שסטנדרד תיקח אליפות"

מאמן ליאז' זעם על השיפוט בתיקו מול ברוז': "בכל שבוע טעות אחרת מפרקת אותנו. מי שאומר שזה לא משפיע, פשוט משקר"

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. רויטרס
כועס מאוד. לוזון/רויטרס

אחד ממשחקי העונה בבלגיה, בין קלאב ברוז' של ליאור רפאלוב (74 דקות) למוליכה סטנדרד ליאז' של גיא לוזון, הסתיים היום (שני) בתיקו 0:0. התוצאה הזו השאירה את הקבוצה של לוזון במקום הראשון עם 40 נקודות, בעוד ברוז' דבוקה אליה במקום השני עם 39 נקודות במאזנה, כאשר נותרו חמישה מחזורים לסיום העונה. גם זולטה וארחם והאלופה אנדרלכט חזק מאוד במאבק על התואר.

אחד מרגעי המחלוקת של המשחק הגיע לאחר עבירה של טימי סימונס על מהאדי קרסלה של ליאז'. לוזון התרגז מאוד על הקווים בעוד השופט סרז' גימני בחר שלא לשרוק לפנדל. במחצית השנייה, המאמן הישראלי אף התעמת עם מספר משחקני ברוז'. לוזון זעם בסיום על השיפוט: "זו עדיין מקריות? ממש לא נראה לי. בכל שבוע טעות אחרת של שופט מפרקת אותנו. גם הפעם הגיע לנו פנדל, גם בשבוע שעבר מול גנק נשדד מאיתנו פנדל...".

לוזון הוסיף: "יש אנשים שלא רוצים שסטנדרד תיקח אליפות. אבל אם תרצו או לא, אנחנו עוד נהיה אלופים. מי שיגיד שכל הטעויות האלה לא השפיעו על התוצאות פשוט משקר. אני באמת שלא יודע מה יש לכל השופטים נגד סטנדרד. אתם צריכים לשאול אותם".

מאמן ברוז', מישל פרודום, סיכם: "קיווינו לנצח, אבל לא יכולנו לשחק הרבה יותר טוב ממה ששיחקנו. היו לנו המון מצבים במחצית הראשונה והיינו צריכים לכבוש כבר שם. כשאתה לא מנצל את המצבים האלה, אתה נכנס לבעיה ואחרי ההפסקה איבדנו הרבה מהאנרגיה שלנו. אני חושב שזה היה ניצחון מוראלי שלנו. היינו טובים יותר ועשינו הגנה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully