וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה וצ'כיה יגיעו לטורניר הכנה למוק' היורובאסקט

הטורניר, שייערך ביולי, יועד תחילה להתקיים ברוסיה, אולם הועתק לישראל. רוסיה ב' תגיע וייתכן שגם נבחרת חמישית

מאמן הפועל תל אביב ארז אדלשטיין. ברני ארדוב
יריבות הכנה איכותיות. אדלשטיין/ברני ארדוב

איגוד הכדורסל הודיע היום (שני) כי נבחרות רוסיה, רוסיה ב' וצ'כיה תגענה לישראל במהלך חודש יולי לטורניר הכנה מול נבחרת ישראל של ארז אדלשטיין.

תחילה, הוזמנה הנבחרת להתארח בטורניר עם רוסיה וצ'כיה בקרסנודאר, אולם לאחר שיחות בין אדלשטיין למאמן רוסיה יבגני פשוטין ולמנהל הנבחרת הרוסית דימיטרי דומאני, הטורניר הועבר לישראל. את הצ'כים מאמן ננו גינזבורג הישראלי ואילו רוסיה ב' נחשבת לנבחרת חזקה והיא זכתה באוניברסיאדה האחרונה. בנוסף, בוחן האיגוד את אפשרות הזמנתה של נבחרת חמישית, על מנת להפוך את הטורניר לארוך ואיכותי יותר. קשר כבר נוצר עם מספר נבחרות בעניין זה.

בין השמות שצפויים להגיע עם נבחרת רוסיה, שמנסה להתאושש אחרי אליפות אירופה כושלת, אפשר למצוא את שחקני ה-NBA אלכסיי שבד, סרגיי קראסב וטימותי מוזגוב ולצידם את כוכבי צסק"א סאשה קהון, ויקטור חריאפה ואחרים. השם הבולט של צ'כיה הוא יאן וסלי מוושינגטון וויזארדס.

בשלב זה עדיין לא נקבע היכן יתקיימו משחקי מוקדמות אליפות אירופה והיכן ייערך טורניר ההכנה המדובר. היכל נוקיה יהיה תפוס במשחק הראשון של הנבחרת במוקדמות, מול מונטנגרו ב-10 באוגוסט. מספר ערים אחרות הביעו עניין באירוח טורניר ההכנה ומשחקי המוקדמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully