וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "אנשים צריכים לעזוב את מסי בשקט"

בברצלונה מאסו בביקורות על הכוכב. מרטינו: "הוא עונה רק על כר הדשא". פברגאס ואלבס ספגו שריקות בוז בניצחון על בילבאו

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מול גורקה איראיסוס שוער אתלטיק בילבאו. Manu Fernandez, AP
ברצלונה החמיצה והחמיצה. מסי מול איראיסוס/AP, Manu Fernandez

22 דקות ארוכות מאוד עברו על ברצלונה במשחק הבית אמש (ראשון) נגד אתלטיק בילבאו. בדקה ה-50 אריץ אדוריץ המצוין העלה את האורחים ליתרון בקאמפ נואו והלחץ הרקיע שחקים. באותם רגעים נראה היה שאלופת ספרד נמצאת בדרכה הבטוחה להפסד רביעי ברציפות בכל המסגרות, אבל בליץ שהתחיל עם שער שוויון של פדרו בדקה ה-72 ונמשך עם שער של ליאונל מסי אחרי שתי דקות, העניק ניצחון 1:2 ונתן לבלאוגרנה המושמצים מנת חמצן.

ברצלונה הייתה עדיפה לכל אורך 90 הדקות, אבל החמיצה והחמיצה. המאמן טאטה מרטינו סיכם: "היו לנו כל כך הרבה הזדמנויות והחמצנו - ברגע מסוים חשבתי שפשוט נגזר עלינו להפסיד. אבל המשכנו לעבוד והשחקנים גילו אומץ. כשאתה יותר כל כך הרבה מצבים, הניצחון שלך לא מקרי".

57 אלף צופים בלבד הגיעו למשחק, אבל הם ידעו להלחיץ. ביציעים נתלו שלטים שקוראים לבחירות לנשיאות במועדון כבר עכשיו, ואחרי הספיגה בדקה ה-50, החלו להישמע שריקות בוז כלפי השוער פינטו והמגן הימני דני אלבס. אגב, הברזילאי עקף אמש את פיליפ קוקו והוא במקום השני במספר הופעות לשחקן זר בברצלונה עם 293. מסי מקדים אותו בהרבה (421).

חרארדו מרטינו מאמן ברצלונה. David Ramos, GettyImages
קיבל מנת חמצן. מרטינו/GettyImages, David Ramos

בחזרה לשריקות הבוז: אלו הצורמות ביותר הגיעו בדקה ה-70 והן כוונו לשניים: טאטה מרטינו וססק פברגאס. המאמן הארגנטינאי הכניס את הקשר במקומו של צ'אבי והאוהדים שמאוד מאוכזבים מהתרומה של ססק, הגיבו בכעס. המאמן הסכים לומר בסיום ש"ססק הוא בחור אמיץ שלא מתחבא ולא חושש לעשות טעויות. הוא תמיד רוצה לשחק ותמיד יוזם".

באגף החדשות הטובות ניתן למצוא את שער הניצחון של מסי, שבצל מה שכבר הוגדר כמשבר בקבוצה, הפך בצורה טבעית לאיש המדובר ביותר. הארגנטינאי שכבש בבעיטה חופשית, קטע "בצורת" של ארבעה משחקים עם שער 39 ב-42 הופעות בכל המסגרות.

צ'אבי אמר בסיום: "אנשים צריכים לעזוב את מסי בשקט ולתת לו לעשות את העבודה שלו. דורשים ומצפים ממנו ליותר מדי". מרטינו הוסיף: "שמחתי בשביל לאו. הוא לא מגיב לביקורות בתקשורת, הוא מדבר על כר הדשא. מתוך 100 משחקים, יש לו 99 טובים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully