וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: טורניר סנט פטרסבורג עובר לרמת השרון

ה-ATP הודיע על מעברו של הטורניר ב-15 עד ה-21 בספטמבר. נציג הטורניר: "הגיע הזמן לקחת את הטורניר לכיוון חדש"

אסי טוכמאייר יו"ר איגוד הטניס. ברני ארדוב
מעמד מכובד. טוכמאייר/ברני ארדוב

עכשיו זה סופי ורשמי: ה-ATP הודיע היום (ראשון) כי טורניר סנט פטרסבורג היוקרתי יועתק בשנה הקרובה לישראל כאשר מאז 1996 יתקיים בארץ טורניר בסבב. הטורניר שמחלק פרסים בסך מיליון דולר יתקיים ברמת השרון בין ה-15 ל-21 בספטמבר. המעבר לישראל מגיע כתוצאה מפנייה שהגישה הנהלת הטורניר לראשי ה-ATP במהלך ישיבה שנערכה במונטה קרלו בשבוע שעבר.

רוסלן לינקוב, מנציגי הטורניר, אמר: "אחרי 19 שנים בלתי נשכחות בסנט פטרסבורג, הגיע הזמן לקחת את הטורניר לכיוון חדש. אנחנו נרגשים מאוד מהאפשרויות שנמצאות בתל אביב ומצפים לקיים אירוע מוצלח במהלך חודש ספטמבר".

במתכונתו הנוכחית של הטורניר נוהגים להגיע מיטב שחקני הטניס בעולם. האלוף המכהן הוא ארנסט גולביס הלטבי, שניצח בגמר אשתקד את גיז'רמו גרסיה לופז. בין הזוכים בטורניר בעבר ניתן למצוא שמות גדולים ומרשימים כמו אנדי מארי (2007 ו-2008), מיכאיל יוז'ני (2004), מראט סאפין (2000 ו-2001) ועוד.

כזכור, דבר מעברו של הטורניר לישראל הגיע כתואה מציוץ בחשבון הטוויטר של טניסאי העבר יבגני קפלניקוב שאמר: "לצערי, ה-ATP הודיע כי טורניר סנט פטרסבורג ייעלם מלוח השנה, ויעבור להתקיים ברמת השרון. בושה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully