וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: אברטון ניצחה 0:2 את יונייטד

הטופיז שמרו על מרחק נקודה מהמקום הרביעי בזכות ביינס (28, פנדל) ומיראלס (43), יונייטד מתרחקת מאירופה. ארסנל הביסה 0:3 את האל

לייטון ביינס שחקן אברטון כובש פנדל. רויטרס
לא החטיא אף פנדל בפרמיירליג - 13 מ-13. ביינס/רויטרס

בצל הדהירה של ליברפול לעבר אליפות ראשונה מאז 1990, נמשך הערב (ראשון) גם המאבק על המקום הרביעי בפרמיירליג, ממנו עולים למוקדמות ליגת האלופות. ארסנל שמרה עליו לשבוע נוסף עם ניצחון חוץ 0:3 במגרשה של האל סיטי. אברטון שלא רצתה להחמיץ הזדמנות להישאר קרובה ניצחה 0:2 את מנצ'סטר יונייטד והאקס דייויס מויס והפער ביניהן נותר על נקודה. האלופה היוצאת מסתבכת ומתרחקת מהבטחת מקום באירופה בעונה הבאה לראשונה מאז 1990/91. כדי להגיע לאירופה דרך המקום השביעי, יונייטד תזדקק לעזרה מארסנל שצריכה לשם כך לסיים במקום הרביעי ולזכות בגביע.

סטרלינג הוביל את ליברפול לניצחון 2:3 בנוריץ'

סנדרלנד סייעה לליברפול עם 1:2 מפתיע על צ'לסי

חואן מאטה שחקן מנצ'סטר יונייטד לפני ג'יימס מקארת'י שחקן אברטון. Clive Brunskill, GettyImages
זו שרצתה יותר ניצחה. חואן מאטה וג'יימס מקארת'י/GettyImages, Clive Brunskill

אברטון - מנצ'סטר יונייטד 0:2

אחרי שרצף שבעת הניצחונות של הטופיז נעצר באמצע השבוע דווקא בגודיסון פארק על ידי קריסטל פאלאס, אברטון ידעה שהיא חייבת לחזור לעניינים כדי שארסנל לא תברח לה. אברטון הייתה יותר טובה ומסוכנת, והשלימה ניצחון כפול העונה על יונייטד האנמית (לראשונה משנת 1970) שהחזירה את ויין רוני ונאני להרכב כאשר מויס ביצע בפעם ה-51 ברציפות שינוי ב-11. יונייטד שקיוותה לשמור על סיכוי להגיע לליגה האירופית מתרחקת מהיעד הזה צעד נוסף כשהיא בפיגור של שש נקודות מטוטנהאם השישית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דייויד מויס מאמן מנצ'סטר יונייטד. Alex Livesey, GettyImages
אוהדי אברטון לא התגעגעו אליו. מויס/GettyImages, Alex Livesey

כבר ביציאה שלו מהתעלה, ספג מויס קריאות בוז מאוהדי אברטון שנפרדו ממנו בקיץ אחרי 11 שנה. הרגע המשמעותי הראשון במשחק הגיע בדקה ה-18 כאשר אברטון ספק קופחה עם שריקה שלא באה מהשופט לפנדל אחרי שג'וני אוואנס הפיל את סטיבן נייסמית' ברחבה. אברטון המשיכה לדהור ובדקה ה-28 לוקאקו חדר לרחבה ושחרר בעיטה. פיל ג'ונס עצר את הכדור בידו והשופט סימן על הנקודה הלבנה. לייטון ביינס, שמעולם לא החמיץ פנדל בפרמיירליג (13 מ-13), בעט למרכז השער והכניע את דויד דה חאה. בדקה ה-43 הגיע השני של הטופיס מהתקפה מתפרצת כאשר כדור של שיימוס קולמן מצא את קווין מיראלס שלא היה בנבדל וסיים עם בעיטה פנימה לפינה הרחוקה. יונייטד בהלם.

יונייטד פתחה חזק את המחצית השנייה כאשר רוני וקגאווה החמיצו הזדמנויות קורצות, אבל בהמשך אברטון הכתיבה את העניינים. בדקה ה-57 כדור קרן של מיראלס מצא את אלקרז שהתרומם לנגיחה, אבל לא הצליח להכניע את דה חאה. חמש דקות לאחר מכן הגיעה עוד הזדמנות מסוכנת: מיראלס מצא בכדור ארוך את לוקאקו שסיים עם בעיטה חדה, ודה חאה עצר. עוד הזדמנות טובה הגיעה בדקה ה-80 אחרי שנייסמית' בעט לפינה הרחוקה, ודה חאה הצליח להדוף כדור קשה. בדקה ה-88 גם רוני רשם החמצה גדולה אחרי שקיבל מצ'יצ'אריטו המחליף ובעט לגוף של טים הווארד שציל.

קווין מיראלס שחקן אברטון חוגג שער. GettyImages
איפה ההגנה? מיראלס/GettyImages

האל סיטי - ארסנל 3:0

כמו בשני הביקורים הקודמים שלה בהאל, הקבוצה של ארסן ונגר השיגה את שלוש הנקודות והגנה על המקום הרביעי, כשהמארחת הנערכת להופעה ההיסטורית שלה בגמר הגביע השתדלה לא להפריע. ארון ראמזי פתח בהרכב ארסנל לראשונה זה ארבעה חודשים והיה מעורב בכל מהלך התקפי. הקשר הוולשי, שחקן חצי העונה הראשונה בפרמיירליג, נכנס לרחבה בדקה ה-31 כדי להמשיך פנימה מסירה טובה של סנטי קאסורלה ולחגוג שער ליגה תשיעי העונה. בדקה ה-45 הוא קיבל כדור מאוליבייה ז'ירו והוריד בחזה ללוקאס פודולסקי שירה מהאוויר את השני. החלוץ הגרמני השלים צמד בדקה ה-54, כשהיה ראשון על הריבאונד אחרי ניסיון ראשון של ראמזי המצוין. ז'ירו פספס הזדמנות לכבוש את הרביעי בדקה ה-64, כשניצל שאננות של השוער סטיב הארפר, חטף את הכדור ומזווית קשה, תוך כדי גלישה, הדביק אותו למשקוף. ארסנל עם 70 נקודות במקום הרביעי.

שחקני ארסנל לוקאס פודולסקי, מיקל ארטטה, ארון ראמזי, אוליבייה ז'ירו חוגגים. רויטרס
ניצחון קל. שחקני ארסנל חוגגים/רויטרס
שחקני ארסנל, האל סיטי מרימים שלטי פרסומת שעפו. GettyImages
שיתוף פעולה בהרמת שלטי הפרסומות שעפו. שחקני ארסנל והאל סיטי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully