וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטה קרלו: סטניסלס ואוורינקה ניצח את רוג'ר פדרר בגמר

המדורג שלישי חזר מפיגור מערכה בדרך ל-6:4, 6:7, 2:6 גדול, ניצחון שני בלבד על בן ארצו וזכיה ראשונה בטורניר היוקרתי

הטניסאי השוויצרי סטניסלס ואוורינקה. AP
הישג יוצא מהכלל. ואוורינקה/AP

סטניסלס ואוורינקה ניצח בפעם השניה בלבד בקריירה את רוג'ר פדרר, וחגג הערב (ראשון) זכיה משמחת במיוחד בטורניר מונטה קרלו היוקרתי (סך פרסים: 2.8 מיליון יורו). המדורג שלישי בעולם, שהגיע למשחק במאזן 13:1 מול המאסטרו, חזר מפיגור מערכה בדרך ל-6:4, 6:7, 2:6 בגמר הכל-שוויצרי הראשון מאז שנת 2000, חגג זכיה ראשונה על החימר של מונטה קרלו ושמר על המקום השלישי בדירוג העולמי העדכני שיתפרסם מחר.
.

השבירה הראשונה במשחק היתה שייכת לפדרר במשחקון החמישי, כששגיאות בלתי מחויבות רבות של יריבו אפשרו לו לעלות ל-2:4 ולנצח את הסט הראשון 4:6 בחלוף 42 דקות. ואוורינקה לא ויתר, שבר בפתיחת המערכה השניה ועלה ל-0:2. פדרר ענה עם משחקון שלישי פשוט מבריק, שבר בחזרה ואיזן ל-2:2. המדורג רביעי הציל שתי אפשרויות שבירה של יריבו, ובחלוף 12 משחקונים הראה לוח התוצאות על 6:6, והשניים הלכו לשובר-שוויון. ואוורינקה עלה ל-0:2 מהיר, השיג מיני-ברייק וברח קדימה ל-3:6. פדרר הציל שתי נקודות מערכה אך לא את השלישית, ו-ואוורינקה הצליח לכפות מערכה שלישית ומכרעת.

ואוורינקה פתח את הסט השלישי בסערה עם טניס פשוט מצוין, שבר פעמיים וברח ל-0:4. משם פדרר כבר לא הצליח לחזור, ובסיום שעתיים ו-13 דקות רשם הפסד רביעי בגמר מונטה קרלו, לאחר שנכנע שלוש פעמים ברציפות לרפאל נדאל בין השנים 2006 ו-2008. האם הנקמה תושג ברולאן גארוס שייצא לדרך בעוד פחות מחמישה שבועות? ימים יגידו.

הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר. AP
נעצר בסוף המערכה השניה. פדרר/AP

* צ'כיה וגרמניה העפילו לגמר גביע הפדרציה, שייערך בחודש נובמבר בצ'כיה. האלופה המכהנת עלתה ל-0:3 על איטליה על המשטח הקשה באוסטרבה, בעוד גרמניה מוליכה 1:3 על אוסטרליה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
נבחרת הפדרציה של גרמניה. GettyImages
יחגגו גם בנובמבר? שחקניות הפדרציה של גרמניה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully