וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מליקסון בישל, ולנסיין הובסה בידי נאנט של שכטר

החלוץ לא כבש ב-2:6 הענק, מליקסון בדרך לירידה. אז'קסיו ירדה עם הפסד בדרבי, 4:4 מטורף בין לוריין למונפלייה, מונאקו ניצחה

שחקן מונאקו, דימיטאר ברבאטוב, לפני שחקן סושו, קרלאו. AP
נגיעה קסומה בכדור. דימיטאר ברבאטוב/AP

אחרי זכייתה של פריס סן ז'רמן בגביע הליגה, חזרו בצרפת להתמקד בליגה כשהיום (ראשון) נמשך המחזור ה-34. במשחק המוקדם של היום, מונאקו ניצחה 0:1 בדרבי הריביירה את ניס, צימקה את הפער מפ.ס.ז' לשבע נקודות וקבעה כי בכל מקרה לא תהיה הכתרה של יריבתה במשחק מול אוויאן ביום רביעי, אלא לכל המוקדם ביום ראשון הבא. ליל השלישית סיימה ב-0:0 בחוץ מול מארסיי.

בתחתית נרשמה יורדת ראשונה, כשאז'קסיו הפסידה 2:1 בדרבי לבאסטיה ונשרה באופן רשמי. גם ולנסיין ומאור מליקסון קרובים לשם אחרי תבוסה קשה 6:2 בבית מול נאנט של איתי שכטר. סושו נותרה בחיים עם 0:1 על ריימס של אלירן עטר, כשלוריין חזרה מפיגור 4:1 בדקה ה-87 ל-4:4 במשחק מטורף מול מונפלייה.

מונאקו - ניס 0:1

שחקניו של קלאודיו ראניירי רצו להחזיר מכבודם אחרי ההפסד הכואב לגנגאן בחצי גמר גביע הליגה, ועשו זאת עם ניצחון יוקרתי על היריבה הוותיקה מהריביירה שהבטיח להם מקום בשלישייה הראשונה וקירב אותם לסגנות. על השער הפנטסטי היה חתום דימיטאר ברבאטוב, שבדקה החמישית הקפיץ מזווית אלכסונית בצד שמאל בנונשאלנטיות מעל דויד אוספינה. דניאל סובאשיץ' מנע מניס להשוות במחצית השנייה וכך מונאקו השלימה ניצחון שלישי העונה בדרבי.

איתי שכטר שחקן נאנט. GettyImages
נאנט פירקה, הוא לא כבש. איתי שכטר/GettyImages

ולנסיין - נאנט 6:2

הדרבי הישראלי הסתיים בניצחון ענק של איתי שכטר וקבוצתו, בעוד מאור מליקסון והמארחים התפרקו בדרך לליגה השנייה. שכטר, שיחמיץ את שני המשחקים הבאים בגלל הרחקה, פתח לבדו בחוד וראה את מליקסון קרוב יותר לשער בפתיחה עם כדור שלו שהורחק מהקו (20) ועוד בעיטה שנהדפה על ידי השוער (35). ז'והאן אודל העלה את נאנט ליתרון בדקה ה-24, אלחנדרו בדויה הוסיף את השני בדקה ה-41 ואז ולנסיין קרסה. סרז' גאקפה ניצל זאת כדי להבקיע בדקה ה-44 ולהשלים צמד 10 דקות לאחר מכן. שכטר הוחלף בדקה ה-61, אבל השערים המשיכו ליפול. קארל מג'אני צימק בדקה ה-79 ומליקסון בישל לז'אן כריסטוף באהבק בחלוף ארבע דקות כדי להקטין ל-4:2, אך מג'אני הבקיע שתי דקות לאחר מכן שער עצמי ובאנל ניקוליצה קבע 2:6 ענק לנאנט בדקה ה-89.

מארסיי - ליל 0:0

האוהדים המקומיים מחכים עדיין להודעה שנדחית פעם אחר פעם באשר למאמן הבא (ככל הנראה מרסלו ביילסה) ובינתיים ממשיכים למחות נגד הקבוצה שלהם, ששוב הציגה יכולת מאכזבת ולא הצליחה לנצח את ליל. וינסנט אניימה מנע מפלוריאן תובאן ואנדרה פייר ג'יניאק להבקיע, שמר על רשת נקייה בפעם ה-21 העונה (יותר מכל שוער אחר בחמש הליגות הבכירות באירופה) וליל בדרך להבטחת המקום השלישי עם 64 נקודות ב-34 מחזורים. מארסיי שישית עם 52.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אנדרה איוו שחקן מארסיי מול סימון קיאר שחקן ליל. רויטרס
תיקו מאכזב במארסיי. אנדרה איוו מול סימון קיאר/רויטרס

באסטיה - אז'קסיו 1:2

האורחת הפכה ליורדת הראשונה העונה בחמש הליגות הבכירות, והחותמת הרשמית לכך ניתנה דווקא בדרבי של קורסיקה. אבובקאר קמארה נתן לאז'קסיו אפשרות לדחות את הקץ עם שער בדקה הרביעית, אבל פלוריאן רספנטינו השווה עבור באסטיה בדקה ה-32 והבלם הוותיק סבסטיאן סקילאצ'י הכריע שתי דקות לסיום. לאז'קסיו נותרו ארבעה משחקי פרידה מהליג 1.

לוריין - מונפלייה 4:4

משחק מטורף בלה מוסטואר. מונפלייה הוליכה 1:4 בדקה ה-87, וזאת למרות ששוערה ז'ופרה ז'ורדרן הורחק בדקה ה-29. רמי קאבלה (26), אמבאיי ניאנג (58), ז'אן דזה (56) ושוב קאבלה (81) כבשו מול פנדל אחד של אלן טראורה (31), אך שלוש דקות לסיום החל הקאמבק המדהים. קווין מונה פאקה הקטין ל-4:2 בדקה ה-87, ונסן אבובקאר הקמרוני נתן תקווה בדקה ה-90, ושלוש דקות בתוך תוספת הזמן הוא גם הבקיע את שער השוויון וקבע 4:4 סופר-דרמטי.

משחקים נוספים:

בורדו - גנגאן 1:5
לבורדו: שייק דיאבטה (8, 20 ו-26), ז'וסייה (48), דייגו רולאן (68 בפנדל). לגנגאן: מוסטפה דיאלו (29)

ריימס - סושו 1:0
לסושו: סבסטיאן קורשיה (41), אלירן עטר נכנס בדקה ה-82.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully