וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסנדר דוידוב: "בשנה הבאה נעשה עונה טובה יותר"

אשדוד נשארה כמעט סופית בליגה, דוידוב כבר מסכם: "הופתעתי לטובה". פטי: "קיווינו להתברג בפלייאוף העליון"

one

מ.ס.אשדוד גברה אמש 0:1 על הפועל עכו, משער ניצחון של אלכסנדר דוידוב בסמוך לסיום המשחק וכעת אפשר להגיד סופית שהקבוצה סיימה את העונה, כשהיא משוחררת מכל דאגה בפלייאוף התחתון. באשדוד כבר עוסקים בהכנות לקראת העונה הבאה ובמהלך השבוע צפוי להגיע להתרשמות, הבלם היהודי מדרום אפריקה, לארי כהן, שעל הגעתו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.
"לא חושב שאני היחיד שמצטיין בקבוצה. כשהקבוצה משחקת טוב כמו אתמול, אז קל לי לבוא לידי ביטוי", אמר כובש שער הניצחון אלכסנדר דוידוב בסיום המשחק. "אני באמת נהנה כאן באשדוד. כולם יודעים שבשנה שעברה היו לי הרבה בעיות בסכנין וקצת חששתי לפני שהגעתי לאשדוד, אבל הופתעתי לטובה ואני מאוד נהנה בקבוצה, כי מתרכזים פה רק בכדורגל ובאימונים".

דוידוב סיכם את העונה של אשדוד וגם דיבר על תקוות לעונה הבאה: "הבעיה הכי גדולה שלנו העונה הייתה שלא לקחנו נקודות בחוץ. לא שיחקנו רע, אבל גם לא צברנו נקודות וזו הסיבה שלא הגענו בפלייאוף העליון. יש באשדוד קבוצה טובה ואם הבסיס של הקבוצה יישאר, נוכל בשנה הבאה לעשות עונה טובה יותר. יש לי חוזה לעונה הבאה, אבל כרגע אני רק חושב לסיים בשלום את העונה. אצטרך לעשות ניתוח קטן בסיום העונה וכנראה שאחמיץ משחק אחד או שניים".

"יש עוד מספר משחקים לסיום העונה ורק אז נוכל לנוח", הוסיף הבלם הקונגולזי יאיא פטי. "בגלל ההפסד לבית"ר במחזור הקודם, היה לנו מאוד חשוב לנצח את המשחק הזה. קיווינו במהלך העונה להתברג בשישייה העליונה, אבל זה הכדורגל, לפעמים מצליחים ולפעמים לא. זה לא קל להעפיל לפלייאוף העליון. בשנתיים האחרונות אנחנו סביב המקום השביעי ואני מאמין שבשנה הבאה נצליח לעלות לחלק העליון".

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים עם אלכסנדר דוידוב (שני מימין). ברני ארדוב
"אני נהנה כאן". דוידוב חוגג עפ החברים/ברני ארדוב

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully