וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות תחקיר וואלה! ספורט: לאופר זומן לחקירה

20.4.2014 / 13:11

בעקבות תחקיר "וואלה ספורט", שהעלה שאלות בנוגע להתנהלות הכלכלית של לאופר בהפועל ניר רמת השרון, הממונה מטעם בית המשפט על הליך פשיטת הרגל של יו"ר המועדון הזמין אותו לחקירה: "יש חוק, פושט רגל לא יכול לקחת חלק בדברים כאלה"

one

בתקציר: הניצחון הגדול של רמת השרון על מכבי פתח תקוה בתוצאה 1:4

יו"ר הפועל ניר רמת השרון דני לאופר ייחקר במשרד החקירות "ויצמן יער" אחרי חג הפסח. חקירתו של לאופר באה בעקבות תחקיר "וואלה! ספורט" שהעלה שאלות בנוגע להתנהלות הכלכלית של לאופר במועדון. ללאופר חוב פעיל של קרוב ל-70 מיליון שקל להוצאה לפועל וכפושט רגל החוק אוסר עליו לבצע פעולה בעלת סמכות במועדון עם או בלי חתימה, וכמובן לא לקחת חלק במישרין או בעקיפין בחברה או תאגיד. בהתאחדות אמרו בסוף השבוע כי נוכח המידע שנאסף בנוגע ללאופר, היו"ר יעשה בחוכמה אם יסיים את תפקידו לפני שיגיע לחקירות בדרג גבוה יותר.

מעבר לכך, בהליך פשיטת הרגל מונה ללאופר מנהל תיק מיוחד מטעם בית המשפט. המנהל, רמי קוגן, אמר בעקבות תחקיר וואלה! ספורט: "הזמנתי את לאופר לחקירה בעקבות הדברים. יש חוק במדינת ישראל ופושט רגל לא יכול לקחת חלק בדברים הללו. נחקור אותו ונברר את כל הפרטים. יש לנו אמצעים ואנחנו לא נקל ראש בזה עד שנגיע לאמת".

גורמים ברמת השרון מספרים כי לאופר לחוץ מאוד לאחרונה בעקבות התחקיר: "הוא מחפש את עצמו ולא בדיוק מוצא. פתאום כולם מתלחששים על איך יוצא כאן הכסף ומה עושים איתו, וזה עושה רע בתוך המועדון. מזל שהצוות המקצועי והשחקנים מנותקים מזה ועושים את הבלתי ייאמן בעונה הזאת".

תחקיר: האם דני לאופר מושך כספים מרמה"ש בניגוד לחוק?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב הוא יצטרך לספק הסברים. לאופר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברמת השרון נשמו אמש לרווחה אחרי הניצחון 1:4 על מכבי פתח תקוה, שהעלה את הקבוצה מעל לקו האדום ופתח פער של שלוש נקודות מבני יהודה. שחקן הקבוצה קובי מוסא אמר אמש: "במחצית הראשונה לא היינו במשחק, היינו יותר מדי לחוצים. בחדר ההלבשה חיים דיבר איתנו ואמר שאנחנו צריכים לעלות אחרת, לא להתעסק בטקטיקות אלא כקודם כל במחוייבות ומלחמה ועשינו ניצחון גדול".

על יוסף אבו לאבן, שכבש שלושער, אמר מוסא: "כבר אין לי מה להגיד עליו. מה שהוא עושה זה מדהים. כשהוא נכנס זה או שהוא שם גולים או שהיריבות מקבלות אדום בגללו. יש לו את זה והוא יכול להגיע רחוק. הלוואי שבסוף העונה יגידו שהוא השאיר אותנו בליגה. אני לא מודאג מהבעיות הכלכליות, אני יודע שאם נישאר יהיה מי שידאג שהקבוצה תצליח להתקיים בליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully