וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל רעננה ניצחה 1:3 את בני יהודה

ממאדו צ'אם כבש (3) ובישל לרז כהן (67) ולנווקאמה (76). נס זמיר השווה זמנית (41) לזהובים, ששוב ירדו אל מתחת לקו האדום. רעננה קרובה להבטיח את ההישארות בליגת העל

קובי אליהו

הפועל רעננה השיגה הערב (שבת) ניצחון גדול, 1:3 באצטדיון בלומפילד על בני יהודה ועשתה צעד גדול לקראת עונה נוספת בליגת העל. הזהובים, שהגיעו למשחק הזה כשהם מעל הקו האדום, ידעו שהם חייבים נקודות כדי להישאר באזור הבטוח אך נחלו הפסד כואב שהוריד אותם אל מתחת לקו האדום. גיבור המשחק הזה היה ממאדו צ'אם, חלוץ רעננה שכבר אחרי שלוש דקות כבש את הראשון לאורחים. נס זמיר הצליח להשוות את התוצאה ארבע דקות לפני המחצית, אבל צ'אם הנהדר בישל לרז כהן את השני של האורחים (67) ובדקה ה-77 השלים משחק מושלם עם בישול נוסף לאנתוני נווקאמה שהבטיח את הניצחון.

ממאדו צ'אם שחקן הפועל רעננה חוגג. מגד גוזני
פירק את בני יהודה עם צמד בישולים ושער. ממאדו צ'אם, במרכז/מגד גוזני

בני יהודה ירדה כאמור מתחת לקו האדום, שבוע לפני שהיא פוגשת את רמת השרון הקבוצה שהורידה אותה לשם. זה היה ההפסד הראשון של הזהובים בפלייאוף התחתון והם נמצאים בסכנת ירידה ממשית למרות ניסיונות הקאמבק שלהם בתקופה האחרונה. רעננה מצידה פתחה פער מבטיח של שבע נקודות מהקו האדום, כשנותרו רק תשע נקודות בקופה וכבר במחזור הבא תוכל להבטיח את הישארותה בליגה.

יוסי אבוקסיס הודה: "זו מכה, לא תפקדנו בשום מערך"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ממאדו צ'אם שחקן הפועל רעננה חוגג שער. מגד גוזני
שער מוקדם יקר. ממאדו צ'אם/מגד גוזני

מהלך המשחק

דקה 1: השופט אלי חכמון הוציא את משחק לדרך.

דקה 3: גול! איזו פתיחה מדהימה לאורחים שעלו ליתרון מוקדם. ממאדו צ'אם ניצל הרחקה רעה של הגנת בני יהודה לכדור גובה ומקרוב בעט לרשת. 0:1 לרעננה.

דקה 38: המשחק היה מאוד עצבני והתאפיין בעיקר בעימותים בין שחקני שתי הקבוצות. אחד כזה בין עדי נמני לאמיר עגייב זיכה את השניים בכרטיס צהוב.

דקה 41: גול! בני יהודה חוזרת למשחק. אמיר עגייב שלח כדור רוחב מדויק ונס זמיר הגיע ומקרוב בעט לרשת. 1:1 בבלומפילד.

דקה 45: שניר שוקר החליף את אסי בלדוט שנפצע ולא הצליח להמשיך.

דקה 47: מצב מסוכן לרעננה. סער בנבנישתי פרץ מימין והוציא כדור רוחב לשניר שוקר המחליף שמטווח של שבעה מטרים בעט החוצה.

דקה 67: גול! האורחים נוטלים שוב את ההובלה. ממאדו צ'אם כובש השער הראשון מצא את רז כהן המחליף שמקרוב בעט לרשת. 1:2 להפועל רעננה.

דקה 77: גול! רעננה חוגגת בבלומפילד עם שער נוסף. ממאדו צ'אם עם בישול נוסף, הפעם בכדור עומק נהדר לנווקאמה שמול איינוגבה עשה 1:3.

נס זמיר שחקן בני יהודה חוגג. מגד גוזני
השווה אך הוחלף. נס זמיר/מגד גוזני

הרכבים

בני יהודה: דלה איינוגבה, עומר ורד, גל כהן, אביב חדד, עוז ראלי, אביעד בורלא, לירוי צעירי, נס זמיר (ליאם ווקר, 66), אמיר עגייב, אוהד קדוסי, ג'יימס קין.

הפועל רעננה: אריק ינקו, עדי נמני, יוגב לרמן, יניב לביא, עמנואל אמבולה (גיא ליפקה, 25), בן בנימין, אלי בבאייב, אסי בלדוט (שניר שוקר, 45), אנתוני נווקאמה, סער בנבנישתי (רז כהן, 63), ממאדו צ'אם.

נס זמיר שחקן בני יהודה מול אסי בלדוט שחקן הפועל רעננה. מגד גוזני
אחד נפצע והוחלף, השני כבש את השוויון. בלדוט מול נס זמיר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully