וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: דרבי ראשל"צ בחצי הגמר, מכבי תל אביב תחכה

הפועל (21:31 בנס ציונה) ומכבי (30:31 בחולון) השלימו 0:2 בסדרה. המוליכה למשחק שלישי אחרי 28:28 ברמת השרון

אבישי סמולר הפועל ראשון לציון כדוריד מול ורנר סטרדום מכבי תל אביב. קובי אליהו
חימם את היד לקראת מפגשי הדרבי. אבישי סמולר/קובי אליהו

שלוש מארבע העולות לחצי גמר ליגת העל בכדוריד נקבעו הערב (שישי) ודווקא מכבי תל אביב, שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון, נגררה למשחק שלישי ומכריע. הצהובים סיימו ב-28:28 דרמטי מול א.ס. רמת השרון, שתנסה להפתיע במשחק הבא (זקוקה לנס של ניצחון ביותר מ-11 שערים). מכבי קרית מוצקין מחכה למנצחת אחרי שהשלימה 0:2 בסדרה מול בני הרצליה עם ניצחון ביתי 21:25. חצי הגמר השני יסדר לנו דרבי גדול בראשון לציון, לאחר שהפועל עברה את נס ציונה ומכבי ניצחה בקושי את חולון.

א.ס רמת השרון - מכבי תל אביב 28:28

משחק נהדר של המארחים השאיר את הסדרה הזו בחיים. היתרון עבר מקבוצה לקבוצה לאורך המשחק, ושתי דקות לסיום תומר שמעוני השווה ובויאן בוטוליה העלה את מכבי תל אביב ל-26:27. דניאל שקלים השווה 47 שניות לסיום, ואבי רש לקח פסק זמן. בוטוליה העלה את מכבי ל-27:28, 20 שניות לסיום, אבל ממש על הבאזר עמית גל סחט פנדל, אותו כבש אוריאן ליפץ (אקס הצהובים) שקבע 28:28. המשחק השלישי והמכריע יתקיים ביום שלישי, כאשר גלעד מאור ושחקניו זקוקים לניצחון ביותר מ-11 שערים.

מכבי קרית מוצקין - בני הרצליה 21:25

הקבוצה של נדצ'קו מאטיץ' הוליכה לאורך המשחק, הרבה בזכות יכולת התקפית טובה של ולדי קופמן וטונדיי עבדול ראשיד שכבשו 7 ו-8 שערים (ברק עמר ואיתי גושן הוסיפו 3 כ"א), אבל לא פחות מכך בזכות תצוגת שוער הירואית של אורן מאירוביץ' (15 עצירות מ-35 זריקות - 43%). בבני הרצליה בלטו תומר טואג עם 6 שערים וערן אברמוביץ' עם 5. גיל יעקב סיפק 9 עצירות מ-30 (30%).

שחקן רמת השרון בכדוריד, אוריאן ליפץ. קובי אליהו
חתום על השער הדרמטי של רמת השרון. אוריאן ליפץ/קובי אליהו

א.כ נס ציונה - הפועל ראשון לציון 31:21

האלופה השלימה ניצחון כפול על נס ציונה, ויכולה להתכונן כבר לסדרת חצי הגמר הטעונה מול היריבה העירונית. האדומים מראשון לציון הוליכו לכל אורך המשחק והציגו הגנה טובה שמנעה מנס ציונה לחזור למשחק. אבישי סמולר הוביל את מבקיעי הפועל עם 11 שערים.

מ.כ חולון - מכבי ראשון לציון 31:30

העולה החדשה מחולון, שהייתה גם הפתעת העונה, שמרה עצמה בתמונת המשחק ואף הוליכה בדקות האחרונות. מחזיקת הגביע המנוסה ידעה לחזור, ניצחה לבסוף והשלימה 0:2 בסדרה. ארבעה כרטיסים אדומים נשלפו במשחק.

פלייאוף תחתון:

הפועל אשדוד - אס"א תל אביב 17:19

עירוני רחובות - הפועל קרית אונו 21:22

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully