וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחל די מריה: "להגיד שבגדנו במוריניו זה שקר גדול"

קשר ריאל התייחס לטענות לפיהן המאמן התפרץ בעונה שעברה ("בני זונות, חבורה של בוגדים"). וגם: מי עשוי להימכר בקיץ?

ז'וזה מוריניו מאמן ריאל מדריד עם אנחל די מריה. GettyImages
לא מסוגל לכעוס עליו. אנחל די מריה עם ז'וזה מוריניו/GettyImages

אחרי חגיגות הזכייה בגביע המלך, בריאל מדריד מתפנים להתעסק בשני התארים הנוספים עליהם הם נלחמים העונה: אליפות ספרד וליגת האלופות. עוד לפני המשך המאבקים, ניצל אנחל די מריה את הזמן כדי להבהיר סוגיה בנוגע לז'וזה מוריניו, שעל פי ספר שנכתב עליו לאחרונה על ידי העיתונאי דייגו טורס, צרח על שחקני הבלאנקוס בעונה שעברה: "אתם בני זונות, חבורה של בוגדים".

בראיון ל"רדיו אמריקה" הכחיש הקשר הארגנטינאי את הטענות שעלו בספר והבהיר: "להגיד שבגדנו במוריניו זה שקר גדול. כולנו רצינו להגיע לגמרים ולזכות בתארים. מוריניו הביא אותי לריאל מבנפיקה ויצר עבורי את המקום על המגרש כדי שאשחק. לעולם לא אוכל לכעוס עליו".

על החבר ליאונל מסי אמר: "הוא בסדר, שקט ורגוע מאוד. אני לא חושב שהוא עובר תקופה קשה. הבעיה היא שמסי תמיד נמצא במרכז של כל הדברים, אבל כרגע בברצלונה זה לא מסתדר. קבוצות מכירות אותו יותר טוב וקשה לו יותר להכריע משחקים".

לקראת המונדיאל הקרב ובא אמר די מריה: "המועדון קודם לכל מבחינתי כרגע. כשהעונה תסתיים, אני אתחיל לחשוב על הנבחרת".

בינתיים, ב"גאזטה דלו ספורט" מדווחים שוב על התקדמות במגעים בין אינטר לאלברו מוראטה, שעשוי לעזוב את ריאל מדריד בקיץ. החלוץ הצעיר רוצה יותר דקות משחק ופלורנטינו פרס יהיה מוכן למכור אותו תמורת 20 מיליון יורו. אריק טוהיר, הבעלים של אינטר, כבר החל לנהל מגעים עם אנשי ריאל וצפוי להיפגש בשבוע הבא עם פרס עצמו. גם יובנטוס מעוניינת בשחקן, אבל לאינטר יש יתרון מבחינת כסף זמין ומקום שמובטח למוראטה כשחקן מוביל.

אלברו מוראטה שחקן ריאל מדריד. GettyImages
הראשון שיעזוב בקיץ? אלברו מוראטה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully