וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - הפועל רעננה: מסע הבריחה נמשך

הזהובים רוצים ניצחון שלישי שירחיק אותם מהקו האדום, האורחים מקווים להתקדם להבטחת הישארות. ורד במקום עזוז (ש', 18:00)

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 4. בני יהודה מעולם לא הפסידה.

* משחק אחד, העונה – אותו בני יהודה אירחה בשכונה – נגמר בתיקו (0:0). בשלושת האחרים בני יהודה ניצחה וכבשה 7 פעמים לעומת פעם אחת של רעננה.

* בני יהודה מגיעה למשחק הזה אחרי שבשני משחקי הבית הקודמים הוציאה 0:0 וניצחה 0:1. זה קרה לה גם במחזורים 21 ו-23, ואז במחזור ה-24 היא הפסידה בבית בקרב תחתית לרמה"ש.

* אוהד קדוסי קריטי לבני יהודה. הוא כבש 5 מ-8 השערים האחרונים שלה.

* זו הפעם הראשונה שבני יהודה מארחת את רעננה בבלומפילד – הפעמיים הקודמות היו בשכונת התקווה.

* רעננה ביקרה 4 פעמים בליגת העל בבלומפילד. יש לה תיקו ו-3 הפסדים – והפרש שערים של 10:1.


נתונים: אתר דריבליסט

אמיר עגייב בני יהודה חוגג שער עם ג'יימס קין. אדריאן הרבשטיין
מעולם לא הפסידו לרעננה ובטח לא רוצים להתחיל עכשיו/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות

בני יהודה:

ארבעה מחזורים לסיום העונה ובבני יהודה יודעים שכל משחק מעתה ועד הסוף, יהיה קריטי וגורלי במאבק נגד הירידה. הזהובים, שנמצאים כעת מעל הקו האדום, תלויים רק בעצמם וניצחון ביתי נגד הפועל רעננה בבלומפילד, ייתן לקבוצה מקדמה לפני שני המפגשים נגד רמת השרון ומכבי פתח תקוה במחזורים הבאים. לזהובים שני ניצחונות ותוצאת תיקו מאז נפתחו משחקי הפלייאוף התחתון והם במקום ה-12 עם אותו מספר נקודות כמו לרמת השרון. המאמן יוסי אבוקסיס יערוך שינוי אחד כפוי בהרכב, כאשר המגן איציק עזוז שסובל מדלקת גרון חריפה ולא התאמן מאז יום רביעי ייעדר, ובמקומו צפוי לפתוח עומר ורד. שאר ההרכב יהיה זהה לזה שפתח בשלושת המשחקים האחרונים. אביעד בורלא ולירוי צעירי יפתחו בקישור האחורי ונס זמיר יפתח לצדו של אמיר עגייב בחלק הקדמי.

הפועל רעננה:

עם הרבה אוויר ורוח גבית מהניצחון על מכבי פתח תקוה תגיע מחר הפועל רעננה לעוד משחק גורלי עבורה מול הזהובים מהשכונה. למרות המרחק של ארבע נקודות מהקו האדום, ברעננה יודעים שהפסד מחר יחזיר אותה עמוק לקרבות התחתית. בני יהודה היא הקבוצה ביכולת הכי טובה בחלק התחתון", אמר אחד השחקנים, "אבל אנחנו מגיעים עם הרבה ביטחון למשחק מחר. אם ננצח אז אפשר להגיד שדי הבטחנו את המקום שלנו בליגה בעונה הבאה, אבל אם נפסיד זה יהפוך את הקערה על פיה ואז כל משחק זה שוב חיים ומוות".

המאמן מנחם קורצקי היה מרוצה מהרכב שניצח והוא לא צפוי לערוך שינויים למעט אחד כפוי, כשיוגב לרמן יחליף בהגנה את פרנסיס קסונדה הפצוע. מי שייחסר לרעננה הוא תמיר כהן, שבקבוצה ממשיכים לטעון שהוא כשיר למשחק והוא צפוי לשוב רק בשבוע הבא לסגל.

עומר ורד שחקן בני יהודה מול גל אראל שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יחליף את עזוז בהגנה. ורד/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

בני יהודה: דלה איינוגבה

השוער הניגרי שספג שער אחד בארבעת המשחקים האחרונים, חזר לעצמו בדיוק במאני טיים ומצליח להחזיר קצת לקבוצה אחרי עונה פחות טובה שלו. איינוגבה יפגוש בשבת את רעננה, שכבשה רביעייה במחזור שעבר, ויצטרך לשמור שוב על רשת נקייה כדי שהזהובים יצליחו לצבור שלוש נקודות נוספות בקרב המתיש נגד הירידה.

הפועל רעננה: אנתוני נווקאמה

כמעט כל ניצחון של רעננה העונה מתחיל ונגמר ביכולת של החלוץ המוכשר, שבישל את כל ארבעת השערים בניצחון על מכבי פתח תקוה. אם נוואקמה ימשיך למצוא גם השבוע את חבריו במצבים קורצים, לרעננה יש סיכויים גבוהים כבר מחר להבטיח כמעט סופית הישארות בליגה.

שוער בני יהודה דלה איינוגבה. ברני ארדוב
יש עוד כמה נקודות שעליו להחזיר. איינוגבה/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

בני יהודה: דלה איינוגבה, עומר ורד, גל כהן, אביב חדד, עוז ראלי, אביעד בורלא, לירוי צעירי, נס זמיר, אמיר עגייב, אוהד קדוסי, ג'יימס קין.

הפועל רעננה: אריק ינקו, גיא ליפקה, יוגב לרמן, יניב לביא, עמנואל אמבולה, אלי בבאייב, בן בנימין, אסי בלדוט, ממאדו צ'אם, סער בנבנישתי, אנתוני נווקאמה.

חלוץ הפועל רעננה אנתוני וואקמה. מגד גוזני
מה הוא מכין הפעם. אנתוני נווקאמה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully