וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורטמונד הבטיחה מקום בצ'מפיונס, המבורג תרד ליגה?

סגנית האלופה ניצחה 2:4 את מיינץ, וולפסבורג רביעית אחרי 1:3 על המבורג, באיירן מינכן ניצחה 0:2 את בראונשווייג

מאמן באיירן מינכן, פפ גווארדיולה. Martin Meissner, AP
באיירן עבדה קשה. פפ/AP, Martin Meissner

עונת 2013-14 בבונדסליגה הגרמנית מתקרבת לסיומה והיום (שבת) נמשך המחזור ה-31. באיירן מינכן סוף סוף חזרה למסלול הניצחונות עם 0:2 על בראונשוויג ובורוסיה דורטמונד הבטיחה את המקום בשלב הבתים של ליגת האלופות עם 2:4 מרשים על מיינץ. המבורג הפסידה בביתה 3:1 לוולפסבורג ונמצאת בסכנת ירידה ממשית לראשונה בתולדותיה. הזאבים עלו למקום הרביעי שמבטיח מקום במוקדמות הצ'מפיונס.

איבן פרישיץ' שחקן וולפסבורג חוגג. Oliver Hardt, GettyImages
העונה המופלאה שלהם נמשכת. שחקני וולפסבורג חוגגים על חשבון המבורג/GettyImages, Oliver Hardt

בראונשווייג - באיירן מינכן 2:0

ארבעה ימים לפני המשחק הראשון נגד ריאל מדריד בחצי גמר ליגת האלופות, פפ גווארדיולה יכול להיות מודאג. האליפות כבר הובטחה מזמן, אבל היום באיירן מינכן התקתשה מול האחרונה בטבלה ולא הייתה רחוקה ממשחק רביעי ברציפות בליגה בלי ניצחון. גווארדיולה העלה הרכב שכלל בין היתר את דאנטה, פיליפ לאהם, אריאן רובן, מריו גצה ופרנק ריברי, אבל הקבוצה שלו נאלצה לעבוד קשה עד שקלאודיו פיסארו הוותיק כבש בדקה ה-75 ומריו מנדז'וקיץ' הכפיל בדקה ה-86.

בורוסיה דורטמונד - מיינץ 2:4

ניצחון שישי ברציפות לבורוסיה דורטמונד על מיינץ והיא הבטיחה את מקומות 2-3 ששווים עלייה אוטומטית לשלב הבתים של ליגת האלופות בעונה הבאה. מילו יואיץ' (6), רוברט לבנדובסקי (18), לוקאש פישצ'ק (56) ומרקו רויס (79 בפנדל) הכניעו את מיינץ, שינג'י אוקזאקי השווה פעמיים (14 ו-53). ניקו בונגרט האורח הורחק בדקה ה-78.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מרקו רויס, שחקן בורוסיה דורטמונד. Frank Augstein, AP
יציב במקום השני. רויס/AP, Frank Augstein

המבורג - וולפסבורג 3:1

האם המבורג בדרך לליגה השנייה לראשונה בתולדותיה? הקבוצה של מירקו סלומקה נחלה הפסד נוסף כואב מאוד ורחוקה רק נקודה מנירנברג שמתחת לקו האדום. האורחים, שידעו שניצחון שלהם יעלה אותם זמנית למקום הרביעי, פתחו מצוין ועלו ליתרון כבר אחרי דקתיים בזכות שער של איבן פרישיץ'. קווין דה ברוין הכפיל את היתרון שלוש דקות לפני ההפסד מבישול של איביצ'ה אוליץ' שכבש בעצמו את השלישי בדקה ה-49 אחרי בישול של נאלדו. איביצ'ה איליצ'ביץ' הצליח הצליח רק לצמק בדקה ה-58 אך לא יותר. שתי הקבוצות הללו יעקבו בעניין אחרי המשחק בין נירנברג ללברקוזן ביום ראשון. ניצחון של נירנברג יוריד את המבורג מתחת לקו האדום וישאיר את הזאבים במקום הרביעי, בדרך אולי למוקדמות ליגת האלופות.

פרייבורג - בורוסיה מנשנגלדבאך 2:4
לפרייבורג: אדמיר מחמדי (51, 87), אוליבר זורג (71), ולדימיר דארידה (72). למנשנגלדבאך: פטריק הרמן (10), כריסטוף קראמר (88).

ורדר ברמן - הופנהיים 1:3
לברמן: פיליפ בארחרדה (18), סנטיאגו גרסיה (78), ניל פטרסן (90). להופנהיים: קווין פולאנד (3).

אוגסבורג - הרטה ברלין 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully