וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בויאן שראנוב: "הראינו שאנחנו יכולים להתמודד"

שוער מכבי חיפה אופטימי לקראת באר שבע: "בבלומפילד שיחקנו כמו קבוצה. נילחם עד הסוף על הכרטיס לאירופה"

מכבי חיפה תנסה בשבת לשים קץ לרצף ארבעת ההפסדים הרצופים ולהשיג נקודות ראשונות בפלייאוף העליון. הירוקים יארחו את הפועל באר שבע במשחק רדיוס שיתקיים בנתניה (19:30, ספורט1). במקביל להכנות המועדון לעונה הבאה והחיפושים אחר מאמן, במועדון עדיין מקווים להשיג את המקום הרביעי שיוביל למוקדמות הליגה האירופית במידה ועירוני קרית שמונה תזכה בגביע המדינה.

השוער בויאן שראנוב העניק ראיון לאתר הרשמי של מכבי חיפה והתייחס להפסד הכואב למכבי תל אביב ביום ראשון: "היינו מאוד מאוכזבים שהפסדנו את המשחק בדרך הזו, אבל לאחר יומיים שחשבנו על המשחק, הבנו ששיחקנו כמו קבוצה וזה הדבר החשוב ביותר עבורי ברגעים אלה. לכן, רק אם נשחק בצורה הזו במשחקים הבאים, נוכל לחזור לעצמנו ונחזור לנצח".

שראנוב התייחס למשחק הקרוב מול באר שבע ואמר: "נגד מכבי תל אביב הראינו שאנחנו יכולים להתמודד עד השנייה האחרונה, כך שאין כל סיבה שלא נצליח להתמודד בבית נגד הפועל באר שבע או כל קבוצה אחרת. אני מאמין שנוכל לעשות זאת בצורה טובה בתנאי שנשחק עם אחריות מלאה וניתן 100 אחוז מעצמנו, נוכל להשיג את שלוש הנקודות.

"אנחנו לא במצב לדבר על הכרטיס לאירופה, אבל אנחנו מקצוענים ונבוא להילחם עד הסוף", סיכם השוער הסרבי. "אני לא חושב על המקום לאירופה אלא רק על המשחק הבא ולנסות לנצח את ההתמודדות הבאה. אם ננצח במשחק הקרוב נוכל להתחיל לחשוב על כך, כרגע ניצחון בשבת הוא המטרה שלנו".

בויאן שראנוב שוער מכבי חיפה. קובי אליהו
נקודות ראשונות בפלייאוף? שראנוב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully