וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: נאתכו הורחק, רפאלוב בישל צמד, תמוז כבש

קשר פאוק עלה לגמר עם 0:1 סוער על אולימפיאקוס, קשר ברוז' ניצח 0:2 את לוקרן, חלוץ פטרולול הודח בגביע. תבוסה לדאבור

קשר פאוק סלוניקי ביברס נאתכו. GettyImages
אדום ראשון בקריירה האירופית. ביברס נאתכו/GettyImages

ביברס נאתכו הורחק הערב (רביעי) לראשונה בקריירה האירופית שלו, אבל פאוק סלוניקי העפילה לגמר הגביע היווני עם ניצחון 0:1 על האלופה אולימפיאקוס בגומלין חצי הגמר, אחרי הפסד 2:1 בחוץ במשחק הראשון. הקרב הזה היה חם עוד לפני שנפתח, כשאוהדי פאוק הבעירו את היציעים, תרתי משמע, וגרמו לעיכוב בפתיחת המשחק. בדקה השמינית המשחק הופסק פעם נוספת, ובדקה ה-47 היה זה סטפנוס אתאנסיאדיס שנגח את השער המכריע. השופט הוסיף 15 דקות (!) בגלל העיכובים הרבים, נאתכו כאמור ספג צהוב שני אחרי חמש דקות, אבל חבריו החזיקו מעמד ויפגשו בגמר את פנאתינייקוס.

* ליאור רפאלוב סייע לקלאב ברוז' לעלות זמנית למקום הראשון בליגה הבלגית, כשבישל את שני השערים ב-0:2 על גנק. רפאלוב הרים את הקרן ממנה הבקיע יספר יורגנסן בדקה ה-71, והוסיף אסיסט במסירה חכמה לטום דה סוטר בדקה ה-88. הקשר הישראלי השלים 90 דקות והוא כבר עם 10 בישולים העונה בליגה. קבוצתו עם 38 נקודות, בדיוק כמו סטנדרד ליאז' של גיא לוזון, שתפגוש מחר את לוקרן.

* טוטו תמוז הבקיע את שערו השני בכדורגל הרומני, אך לצערו פטרולול פלוישטי חוותה הפסד דרמטי 2:1 בחוץ לאסטרה ג'ורג'יו והודחה בשלב חצי גמר הגביע. החלוץ הישראלי פתח בהרכב ובדקה ה-22 נגח לרשת החשופה את הכדור החופשי שהגביה חואן אלבין כדי להעניק לקבוצתו שער חוץ יקר. כריסטיאן בודסקו איזן בדקה ה-51, וארבע דקות בתוך תוספת הזמן היה זה פול פאפ שנגח את שער הניצחון ושלח את אסטרה לגמר. תמוז הוחלף בדקה ה-72.

* השפלה כואבת לגראסהופרס של מונס דאבור. המדורגת שנייה בליגה השוויצרית הובסה 5:0 במגרשה על ידי תון ופספסה הזדמנות להישאר צמודה לבאזל המוליכה. דאבור השלים 90 דקות בהתקפה, אבל קבוצתו חטפה רביעייה כבר במחצית הראשונה, ומרקו שנוולי השלים את השלושער שלו במחצית השנייה.

* באזל ניצלה את התבוסה הזו של גראסהופרס וניצחה 2:4 בבית את ציריך של אבי ריקן, שהשלים 90 דקות בהרכב. באזל במקום הראשון עם 59 נקודות, ארבע יותר מגראסהופרס.

קשר קלאב ברוז' ליאור רפאלוב. Nigel Roddis, GettyImages
שוב לפני גיא לוזון. ליאור רפאלוב/GettyImages, Nigel Roddis

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully