וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי סיימה ב-2:2 בלבד עם סנדרלנד

הלכה האליפות? התכולים קרסו מול האחרונה בטבלה, והפער מהפסגה עומד על 6 נק'. נאסרי השווה (88). אברטון-פאלאס 3:2

אוהד מנצ'סטר סיטי. GettyImages
נגמר הפייט?/GettyImages

מנצ'סטר סיטי - סנדרלנד 2:2

כל אנגליה דיברה על הניצחון הגדול של ליברפול מול מנצ'סטר סיטי, אולם בדיעבד, סביר להניח וידובר דווקא על איבוד הנקודות המדהים של התכולים מול נועלת הטבלה כרגע בו הסיטיזנס יצאו ממירוץ האליפות. הפער של מנואל פלגריני ושחקניו כרגע מהמקום הראשון עומד על שש נקודות (ומשחק מחר אותו תשלים מול אסטון וילה), הפער מהמקום השני בו נמצאת צ'לסי עומד על ארבע נקודות, ובשבוע הבא לא יהיה לסיטי ברירה אלא לנצח את ווסט ברומיץ', ולקוות למעידות של יריבותיה.

הפתיחה של התכולים היתה נפלאה, כשסרחיו אגוארו ניצל איבוד כדור של הגנת סנדרלנד ומצא את פרננדיניו (לאחר שנגרדו דילג מעל המסירה), והברזילאי לא התקשה להכניע את ויטו מאנונה ולקבוע 0:1. פרננדיניו כמעט הכפיל בדקה ה-10, בעוד גם החתולים השחורים הגיעו לשלושה מצבים טובים ב-18 הדקות הראשונות אך לא הצליחו להכניע את ג'ו הארט, והמחצית הראשונה הסתיימה ב-0:1.

סיטי המשיכה להיות מסוכנת יותר אך הורידה הילוך בפתיחת המחצית השניה, ובדקה ה-73 גם נענשה על כך, ובגדול. דקה אחרי שג'ו הארט סיפק הצלה גדולה, הוא נכנע למהלך קבוצתי מצוין של האורחת, שהסתיים בכדור רוחב של עמנואלה ג'יאקריני ובבעיטה מהאוויר של קונור וויקהאם מקרוב אל הרשת החשופה. 1:1. אדין דז'קו עוד הספיק להחמיץ בדקה ה-81, ושתי דקות לאחר מכן אל איטחד עבר להלם טוטאלי. זה קרה כשג'יאקריני שוב מצא את וויקהאם, ששוב ניצל מיקום לא טוב של הארט, בעט שטוח לפינה וקבע 1:2 מדהים לסנדרלנד.

גמור? ממש לא. בדקה פרץ סטיבן יובטיץ' באגף ימין והוציא כדור רוחב לסמיר נאסרי, שבעט בנגיעה אחת וראה את ויטו מאנונה הודף חלש אל תוך שערו הוא. הצרפתי קיבל הזדמנות ענקית לנצח את המשחק בדקה התשעים, אך מול מאנונה הפציץ מעל השער, וראה את לוח התוצאות נותר על 2:2 דרמטי מאוד. הלכה האליפות? בהחלט ייתכן.

שחקן סנדרלנד קונור וויקהאם. GettyImages
צמד ענק. וויקהאם/GettyImages

אברטון - קריסטל פאלאס 3:2

הטופיז ידעו שניצחון יחזיר אותם למקום הרביעי המוביל לליגת האלופות על חשבון ארסנל, אך לערב כזה הם ממש לא פיללו, והקרב הבא שלהם יהיה מול מנצ'סטר יונייטד. ג'יינסון פנצ'ון הפתיע בדקה ה-23, לאחר שכבש ברגל שמאל מבישול של מרואן שמאק וקבע 0:1. ההפתעה הפכה גדולה עוד יותר בדקה ה-49, כשסקוט דאן הגיע ראשון לכדור קרן של יאניק בולאסי, נגח פנימה וגרם לטים הווארד לתפוס את הראש. בדקה ה-61 החזיר סטיבן נייסמית' את אברטון לחיים, כשדחק מקרוב וצימק ל-2:1, אלא שבדקה ה-73 עבר פנצ'ון לתפקיד המבשל כשמצא את קמרון ג'מרון וזה הפך ל-1:3. קווין מיראלס הצליח לצמק בדקה ה-86, אך לא יותר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקני קריסטל פאלאס חוגגים עם ג'ייסון פנצ'ון. GettyImages
מסבכים את אברטון. פנצ'ון חוגג עם שחקני פאלאס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully