וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "למאר אודום על סף חתימה בניו יורק ניקס"

האם הפלופ של לבוראל קוצ'ה ישקם את קריירת ה-NBA שלו? על פי ESPN פיל ג'קסון צפוי להחתימו עוד העונה

שחקן קוצ'ה לבוראל ויטוריה למאר אודום. Rafa Rivas, GettyImages
יחזור לשתף פעולה עם פיל ג'קסון? למאר אודום/GettyImages, Rafa Rivas

לפני קצת פחות מחודשיים הכדורסל האירופי סער בעקבות חתימתו של למאר אודום, פורוורד הלייקרס ונבחרת ארצות הברית לשעבר, בקבוצת לבוראל קוצ'ה הספרדית. אודום בקושי הספיק לשחק משחק וחצי בקבוצה הבאסקית לפני שנפצע ומאז לא שיחק. היום (שלישי) בארצות הברית מדווחים שפיל ג'קסון וניו יורק ניקס שלו נמצאים במגעים מתקדמים עם השחקן ומעוניינים להחתימו על חוזה עוד לפני תום העונה הסדירה כדי שתהיה להם אופציה גם לעונה הבאה.

על פי ESPN, אודום צפוי לחתום באופן מפתיע כבר השבוע בשורות הניקס ולהשתייך לסגל שלה. הניקס, כך אומרים הדיווחים, מעוניינת להחתים את אודום כמה שיותר מוקדם כדי להריץ את השחקן ולבדוק אם נמצא בכשירות פיסית ומנטלית לעונה הבאה.

אודום, שהסתבך כזכור בפרשיות סמים, סובל מפציעה בגבו שהשביתה אותו ממשחקים במדי לבוראל קוצ'ה והוא יהיה שחקן חופשי החל מהראשון ביולי. פיל ג'קסון, הנשיא החדש של הניקס, מחזיק מאודום עמו הוא זכה בשתי אליפויות ב-ל.א לייקרס ומנסה לבנות קבוצה חזקה לעונה הבאה עם סגל עמוק ואופציות מגוונות מהספסל.

למאר אודום במדי לוס אנג'לס לייקרס ב-2006. Lisa Blumenfeld, GettyImages
יש לו מה למכור בליגה הטובה בעולם? אודום במדי הלייקרס/GettyImages, Lisa Blumenfeld

אודום לא שיחק מאז סופה של עונת 2012-13, אז הוא סיים את חוזהו בלוס אנג'לס קליפרס. בחודשים שחלפו מאז הוא התמודד עם התמכרות לסמים, נתפס נוהג בשכרות והחל בהליך גירושין עם בת זוגו המפורסמת, קלואי קרדשיאן. בנובמבר דוק ריברס הזמין אותו להתאמן עם הקליפרס בתקווה להעלות את חייו בחזרה על המסלול, אבל הוא לא קיבל חוזה.

אודום, 34, 2.08 מטר, נבחר במקום הרביעי בדראפט 1999 על ידי לוס אנג'לס קליפרס. הוא שיחק במדיה וכן במיאמי היט, לפני שהצטרף ללוס אנג'לס לייקרס איתה זכה בשתי אליפויות. בהמשך עבר אפיזודה מאוד לא מוצלחת בדאלאס ובעונת 2012-13 כאמור חזר לקליפרס. בין ההישגים שלו ניתן למצוא גם בחירה לשחקן השישי של העונה ב-2011 וזכייה עם נבחרת ארה"ב באליפות העולם ב-2010. ב-961 משחקי NBA בעונה הסדירה הוא העמיד ממוצעים של 13.3 נקודות, 8.4 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים למשחק.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully