וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודמאייר: "לשחק בהפועל ירושלים? זה יהיה נהדר"

הפורוורד שמחזיק במניות בקבוצה, סיפר ל"ניו יורק פוסט" שהוא שוקל לשחק בבירה החל מ-2015: "תלוי בבריאות שלי"

קבוצת הבעלים של הפועל ירושלים אמארה סטודמאייר, אייל חומסקי, אורי אלון, שרון צור יחד עם ראש עיריית ירושלים ניר ברקת. נועם מושקוביץ
הגיע לראות כיצד מתקדמת בניית הארינה החדשה. סטודמאייר בקיץ האחרון/נועם מושקוביץ

האם אמארה סטודמאייר ישחק בהפועל ירושלים בעונת 2015-16? הוא בהחלט שוקל זאת. לפורוורד של ניו יורק ניקס נותרה שנה אחת בחוזהו והוא סיפר ל"ניו יורק פוסט" שלאחר מכן הוא עשוי לנחות בבירת ישראל, לשחק בקבוצה שהוא אחד מבעליה.

"נראה מה יהיה", אמר אמארה ל"פוסט", "אי אפשר לשלול שום דבר. העתיד בלתי ידוע ואם תהיה לי הזדמנות לשחק בישראל והבריאות שלי תהיה במצב טוב, זה יהיה נהדר. יש לי עוד עונה אחת בחוזה וכשהיא תיגמר, אני אחליט איך אני ממשיך".

אמארה שממשיך לסבול העונה מכאבי ברכיים, שותף העונה ב-63 משחקים בהם הוא העמיד ממוצעים של 11.9 נקודות ו-5 ריבאונדים ב-22 דקות משחק. בקיץ 2013 הוא הצטרף לקבוצת המשקיעים בראשות אורי אלון, שרכשה את מרבית המניות בהפועל ירושלים. סטודמאייר נמצא בעיצומו של תהליך גיור ובמכבייה האחרונה הגיע לישראל כמאמן נבחרת הכדורסל של קנדה.

סטודמאייר, שמדי פעם לובש חולצה של הפועל ירושלים בחדר ההלבשה של הניקס, הוסיף וסיפר ל"פוסט": "הייתה לקבוצה עונה מצוינת. סיימנו במקום הראשון בישראל, שזה הרבה מעבר לציפיות. אני מקבל הרבה שיחות טלפון משחקנים ששואלים אותי איך זה לשחק שם, ואני מעביר את השמות שלהם לקבוצה כדי שהצוות המקצועי יוכל לעקוב אחריהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully