וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 0:2 את אודינזה

הגברת הזקנה ממשיכה להתקרב לאליפות, נהנתה משערים של ג'ובינקו (16) ויורנטה (26) והחזירה את הפער מרומא ל-8 נק'

סבסטיאן ג'ובינקו יובנטוס חוגג שער. רויטרס
ההימור עליו השתלם. ג'ובינקו חוגג את השער הראשון במשחק/רויטרס

רומא יכולה להמשיך לנצח, שום דבר לא יעצור את יובנטוס כנראה. הגברת הזקנה עשתה הערב (שני) עוד צעד גדול בדרך לזכייה שלישית ברציפות בסרייה A האיטלקי, כאשר גברה 0:2 בחוץ על אודינזה במשחק שנעל את המחזור ה-33.

בשל העומס מהליגה האירופית, שם מצפה ליובה משחק חצי הגמר הראשון בליסבון מול בנפיקה, בעוד עשרה ימים, המאמן אנטוניו קונטה בחר לבצע מספר שינויים בהרכב, כאשר בין היתר קיבלו מנוחה קרלוס טבס והבלם לאונרדו בונוצ'י, שהצליח לספוג כרטיס צהוב כאשר ישב על הספסל ויחמיץ את משחק הליגה הבא של יובה, בשבת מול בולוניה.

פרננדו יורנטה חוגג שער עם שחקני יובנטוס. רויטרס
שער שלישי בשני מחזורים. יורנטה זוכה לאהבה/רויטרס

מי שתפס את מקומו של טבס בהרכב היה סבסטיאן ג'ובינקו וכבר בדקה ה-16 הנמלה האטומית הוכיח שההימור עליו היה מוצדק ונכון. ג'ובינקו קיבל כדור ברחבה מפול פוגבה, ביצע סיבוב חד על המקום ושלח מ-15 מטרים כדור מדויק ומסובב ברגל שמאל, אל הפינה הרחוקה ולרשת.

עשר דקות חלפו והגנת אודינזה לא הצליחה להסתדר עם כדור גובה שעלה לרחבה. לאחר שני ניסיונות, היה זה פרננדו יורנטה שדחק מקרוב פנימה את שער הליגה השלישי שלו בשני המחזורים האחרונים, אחרי הצמד מול ליבורנו בשבוע שעבר. עד לסיום הגיעו שתי הקבוצות למספר הזדמנויות טובות, כאשר אנטוניו די נטאלה לא מצליח להכניע את ג'יג'י בופון ומנגד, ג'ובינקו בועט לעמוד בדקה ה-69. בתוספת הזמן, גם לואיס מוריאל מאודינזה מצא רק את הקורה.

בעקבות הניצחון, יובנטוס הגדילה פעם נוספת את הפער מרומא בפסגת הטבלה לשמונה נקודות, כאשר נותרו 15 נקודות בלבד בקופה. אודינזה נותרה במקום ה-14 המאכזב עם 38 נקודות במאזנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully