וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש: מייקל פלפס חוזר מפרישה בשבוע הבא

הספורטאי המעוטר בתולדות האולימפיאדה יזנק לבריכה בתחרות שתיערך באריזונה כחלק מהקאמבק שלו לקראת ריו 2016

השחיין האמריקאי מייקל פלפס. Ezra Shaw, GettyImages
האגדה חוזרת. פלפס/GettyImages, Ezra Shaw

מלך האולימפיאדות של כל הזמנים, השחיין האגדי מייקל פלפס, חוזר. הערב (שני) נודע כי פלפס, שזכה ב-22 מדליות אולימפיות בעברו, ישוב אל הבריכה לראשונה מאז פרש עם סיומה של אולימפיאדת לונדון בקיץ 2012. הוא יתחרה במסה, אריזונה, בתחרות שתתקיים בשבוע הבא, בין ה-24 ל-26 באפריל.

על פי התאחדות השחייה האמריקאית, לצד פלפס ישחו בתחרות גם ריאן לוכטה וקייטי לדקי. פלפס חזר להתאמן בסתיו שעבר ואף הכניס את עצמו מחדש לתוכנית האמריקאית לבדיקות סמים בספורט, על מנת שיוכל לחזור להתחרות אם ירצה בכך. זה היה הרמז הראשון לקאמבק הגדול וכעת, הקאמבק הפך לממשי. לאחר הכניסה המחודשת לתוכנית, פלפס נדרש לחכות שישה חודשים בהתאם לחוקים עד שיהיה רשאי לזנק שוב אל הבריכה וחצי השנה הזו חלפה עכשיו ולכן נבחרה התחרות באריזונה. על פי כל הדיווחים, פניו של פלפס מועדות לאולימפיאדת ריו 2016, שם ינסה להוסיף מדליות למאזנו המדהים.

ביוני הקרוב יחגוג מייקל פלפס את יום הולדתו ה-29. הוא פרץ אל התודעה העולמית בתור נער צעיר באולימפיאדת אתונה 2004, שם גרף שש מדליות זהב ועוד שתיים מארד. בבייג'ינג 2008 פלפס כבר הפך לכוכב הבלתי מעורער של המשחקים האולימפיים, אלה שנערכו בסין ובכלל, בכל הזמנים. הוא ניפץ את שיאו של מארק ספיץ האגדי וסיים את התחרויות עם שמונה מדליות מוזהבות. בלונדון 2012 הוסיף פלפס למאזנו ארבע מדליות זהב ושתיים מכסף, מה שהפך אותו לספורטאי המעוטר ביותר בהיסטוריה של המשחקים האולימפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully