וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סבסטיאן רודה יכניס לבאיירן מומנטום וניצוץ חיובי"

אלופת אירופה הודיעה על החתמתו של קשר נבחרת גרמניה הצעירה ופרנקפורט, שאמר: "מקווה לזכות עם באיירן בהמון תארים"

שחקן מכבי תל אביב, קרלוס גרסיה, מול שחקן איינטרכט פרנקפורט, סבסטיאן רודה. AP
יצטרך להשתלב במערך של גווארדיולה. רודה מול קרלוס גרסיה באוקטובר האחרון/AP

באיירן מינכן כבר הבטיחה זכייה דומיננטית נוספת באליפות גרמניה ובשבוע הבא היא תתמודד במשחק ראשון מבין שניים מול ריאל מדריד בחצי גמר ליגת האלופות, במטרה להגן על תארה כאלופת אירופה. גם הגביע הגרמני נשאר כמטרה עבור הקבוצה הנהדרת של פפ גווארדיולה, אולם הבווארים חושבים כבר מעכשיו על העונה הבאה.

באיירן הודיעה היום (שני) באתר הרשמי שלה על החתמתו של הקשר הגרמני בן ה-23 סבסטיאן רודה, שיגיע אליה בהעברה חופשית ב-1 ביולי מאיינטרכט פרנקפורט, שם הוא מסיים חוזה.

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן משוחח עם מתיאס זאמר המנהל הספורטיבי. GettyImages
חושבים קדימה. גווארדיולה וזאמר/GettyImages

רודה הוא קשר אחורי שהחל את הקריירה המקצוענים בקיקרס אופנבך, לפני שהצטרף לפרנקפורט בקיץ 2010. במהלך הפגרה החולפת הוא פתח בכל שלושת משחקיה של נבחרת גרמניה עד גיל 21 באליפות אירופה לנבחרות צעירות שנערכה בישראל. באוקטובר האחרון השלים רודה 90 דקות במדי פרנקפורט כאשר זו גברה 0:2 על מכבי תל אביב במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית.

"אני מאושר מכך שהעסקה יצאה אל הפועל", אמר רודה לאתר הרשמי של באיירן, "זה צעד גדול קדימה עבורי ואני רוצה להמשיך להתפתח כשחקן בבאיירן ולזכות בהמון תארים עם חברי העתידיים לקבוצה".

המנהל הספורטיבי של באיירן, שחקן העבר מתיאס זאמר, הגיב: "רודה הוא מקצוען נהדר, שמשחק ברמה הכי גבוהה של מחויבות ודינמיות. אני בטוח שהוא יכניס לקבוצה שלנו מומנטום וניצוץ חיובי לקראת האתגרים שמצפים לנו בעתיד".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully