וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התובע לפיסטוריוס: "אתה ממציא את הגירסה שלך"

אצן הפרוטזות הותקף על ידי התובע במשפט הירי: "אתה משנה את הפרטים הקטנים". שמיכת הפוך תשפוך אור חדש על הפרשה?

אוסקר פיסטוריוס מקיא במהלך המשפט שלו. AP
האשמות חדשות. פיסטוריוס/AP

שנה וחודשיים בדיוק חלפו מאז ירה אוסקר פיסטוריוס, אצן הפרוטזות, למוות בבת הזוג שלו ריבה סטינקאמפ. 14 חודשים ולא נראה שהמשפט בעניינו של פיסטוריוס, שנאשם על ידי התביעה ברצח של סטינקאמפ, בעודו טוען כי חשב שמדובר בפורץ שחדר לביתו, עומד להסתיים בקרוב.

היום (שני) התקיים היום הרביעי של החקירה הנגדית, אותה עורך התובע הראשי גארי נל. בשלב מסוים, החליט נל לתקוף את פיסטוריוס ואמר לו: "אתה בונה את הגירסה שלך לאירועים בהתאם לראיות שנמצאו בשטח בזמן שאתה יושב כאן על הכיסא. אתה משנה את הפרטים הקטנים לעומת מה שאמרת בעבר".

במהלך הדיון, שכמו דיונים רבים בתיק הזה היה סוער, נאלצה השופטת להורות פעמיים על הפסקה לאחר שפיסטוריוס החל להתייפח על הדוכן. הפעם הראשונה אירעה כאשר האצן הדרום אפריקאי נשאל על ידי נל מה בדיוק הוא אמר לאותו "פורץ", כאשר הבין שמישהו נמצא מאחורי דלת השירותים, בהתאם לגירסה אותה מסר פיסטוריוס לאירועים החל מהרגע הראשון.

פיסטוריוס לקח הפסקה ארוכה לפני שהשיב ואז אמר כי הוא צרח, כולל קללות מסוימות ודרש מה"פורץ" לצאת מהבית לפני שירה לעבר השירותים. כאמור, בשלב זה פיסטוריוס החל לבכות באולם בית המשפט והשופטת קבעה הפסקה של שעה. מאוחר יותר, פיסטוריוס שוב החל לבכות, הפעם כאשר ניסה לענות לשאלה מדוע הוא פתח באש.

שמיכת הפוך שהייתה לבני הזוג עשויה לשפוך אור חדש על הפרשה. פיסטוריוס טוען שהשמיכה הייתה על המיטה והשוטרים שהגיעו למקום לאחר הירי הזיזו אותה לריצפה. נל מנגד, טוען כי השמיכה הייתה מלכתחילה על הריצפה והדם שנמצא עליה, כמו גם על השטיח שלידה, מצביעה על כך שהזוג היה בעיצומה של מריבה ושסטינקאמפ עמדה לעזוב את הבית לפני שנורתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully