וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "אם ננצח עד סוף העונה, נסיים מעל אברטון"

מנג'ר ארסנל מאמין שקבוצתו תוכל לתפוס את המקום ה-4, התותחנים ייפגשו את ווסטהאם למשחק השלמה (ג', 21:45, ס'1)

מאמן ארסנל ארסן ונגר. GettyImages
מאמין בקבוצה שלו. ונגר/GettyImages

בין כל האקשן של מחזורי ההכרעה בפרמיירליג, ייערך מחר (שלישי, 21:45, ספורט 1 ו-HD) דרבי לונדוני בין ארסנל לווסטהאם. מדובר במשחק השלמה והתותחנים, שהעפילו ביום שבת לגמר הגביע אחרי דו קרב פנדלים דרמטי מול וויגאן והתקרבו לזכייה בתואר ראשון מאז 2005, ינסו לשוב, לפחות זמנית, אל המקום הרביעי אותו איבדו לאברטון.

ארסנל מגיעה בעיצומה של תקופה רעה מאוד בפרמיירליג, שם צברה שתי נקודות בלבד מתוך 12 האחרונות, מה שהשאיר אותה עונה נוספת הרחק ממאבק האליפות. מנגד, הפטישים ספגו הפסד ביתי מול ליברפול במחזור האחרון, דווקא אחרי שני ניצחונות רצופים שהרחיקו אותם מהתחתית הבוערת.

אוליבייה ז'ירו שחקן ארסנל. רויטרס
חוזר להרכב. ז'ירו/רויטרס

ווסטהאם יודעת שהעבודה לא הסתיימה מבחינתה, שכן היא רק במרחק שבע נקודות מהקו האדום. ניצחון על ארסנל, לה הפסידה בכל אחד משבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות ועליה לא גברה למעשה בדיוק שבע שנים, מאז אפריל 2007, יספיק לחבורה של סם אלרדייס להגיע למספר הקסם של 40 נקודות, איתו קבוצות לא יורדות מהפרמיירליג.

אוליבייה ז'ירו, שבחצי גמר הגביע החל את המשחק על הספסל, צפוי לשוב להרכב כמו גם וויצ'ך שצ'סני, שיחליף בין הקורות את גיבור אותו משחק, לוקאש פאבינסקי. ארון ראמזי המתאושש מפציעה שוב ייפתח ככל הנראה, בעוד מסוט אוזיל הפצוע בספק ומתיו פלאמיני מורחק.

ארסן ונגר אמר לקראת המשחק: "אני חושב שאם ננצח את כל המשחקים שנותרו לנו בליגה, נסיים מעל אברטון. חשוב שנתרכז בליגה, כדי לחזור לעניינים. יש זמן עד גמר הגביע וצריך לשים דגש על הפרמיירליג".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully