וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלס פויול: "אי אפשר לזרוק לפח קבוצה שלמה"

אווירת חירום בבארסה, הקפטן הגיע בהפתעה למסע"ת לקראת הגמר: "לא צריך כאן מהפכה". מכוער: אוהדים נהמו לעבר ניימאר

קרלוס פויול שחקן ברצלונה. רויטרס
נשלח להרגיע את המצב. פויול/רויטרס

השבוע החולף היה אחד הקשים ביותר של ברצלונה בשנים האחרונות. המועדון הקטאלני, שרגיל לקצור הצלחות ותארים, נותר ככל הנראה רק עם הגביע הספרדי כאופציה העונה, לאחר שהפסד לאתלטיקו מדריד השאיר את בארסה מחוץ לליגת האלופות והפסד ליגה לגרנאדה הרחיק אותה משמעותית מחלום האליפות.

בבארסה הבינו כנראה שהמצב בכי רע. הנשיא ג'וזף מריה ברתומאו ביקר באימון היום (שני) וחיזק את השחקנים ואל מסיבת העיתונאים שנערכה לקראת גמר גביע המלך ביום רביעי הקרוב מול ריאל מדריד, הגיע באופן לא מתוכנן הקפטן, קרלס פויול, שאמר: "חטפנו מכה רצינית עם ההדחה מליגת האלופות וגם המשחק מול גרנאדה היה כואב, אבל עכשיו יש לנו משחק גמר, מול היריבה הכי גדולה שלנו ואני רוצה להגיד לקהל שלנו שניתן את הכול ושאם הם יהיו מאוחדים איתנו, הכול יהיה קל יותר. מולנו תתייצב קבוצה אדירה".

נשיא ברצלונה ג'וזפ מריה ברתומאו. רויטרס
ברתומאו הגיע לאימון/רויטרס

פויול התייחס לטעויות שעשתה הקבוצה בתקופה האחרונה: "אנחנו מאשימים רק את עצמנו ומעכשיו נילחם כמה שאפשר, בגמר הזה ובחמשת המחזורים שנשארו. עוד לא ויתרנו על הליגה, למרות שהיינו צריכים לנצח בגרנאדה. צריך להסתכל קדימה ולשמח את הקהל שלנו בגביע. כבר הרבה זמן מדברים על חילופי משמרות, אבל אנחנו ממשיכים לזכות בתארים. לא צריך לעשות כאן מהפכה, בלי קשר לתוצאות. אי אפשר לזרוק לפח קבוצה שלמה שיכולה לתת הרבה למועדון הזה".

פויול נשאל לגבי קריאות הגנאי של חלק מהאוהדים כלפי השחקנים לאחר המשחק מול גרנאדה, כאשר סרטון חשף אפילו קריאות גזעניות ונהמות כלפי ניימאר. "נתנו הרבה מאוד לאוהדים ונמשיך להיאבק כל הזמן. עם קללות והעלבות לא נזכה בשום דבר, אבל כן צריך לקבל את הביקורת הבונה של הקהל", אמר הקפטן הוותיק, "אי אפשר לפקפק ברצון שלנו לנצח כל הזמן וברעב שיש לנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

צפו: נהמות גזעניות לעבר ניימאר (ב-0:15)

על מצבו של ליאונל מסי הוסיף פויול: "אם יש אחד שאסור לפקפק בו במיוחד, זה הוא. הוא העניק לנו כל כך הרבה, אף פעם אי אפשר להמעיט בערכו של ליאו, הוא תמיד רוצה לתת הכול. אם הוא היה כובש במשחק האחרון, כולם היו מדברים אחרת. הוא הרגיל אותנו לטוב מדי".

לסיום נשאל פויול על אתלטיקו מדריד: "הם עושים עונה ענקית, בהמשך לעונה שעברה. הם קשוחים, קשה לנצח אותם. זה ראוי להערצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully