וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "זו תקופה נהדרת, נצטרך להיות בשיא"

מכבי ת"א ערכה אימון מסכם לקראת היציאה למילאנו, אוחיון התאמן ויהיה כשיר. המאמן: "ההגעה לטופ 8 היא הישג לא קטן"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב ערכה הערב (שני), רגע לפני ליל הסדר, את האימון המסכם שלה בהיכל נוקיה לקראת היציאה למילאנו. ביום רביעי הקרוב ייפתחו הצהובים בצפון איטליה את סדרת ההצלבה שלהם ברבע גמר היורוליג מול ארמאני המקומית והחזקה, שסיימה במקום השני בבית ה' בטופ 16 ומחזיקה כמובן ביתרון הביתיות.

הקבוצה של דיוויד בלאט מאוד רוצה לשוב מארץ המגף עם ניצחון חוץ אחד לפחות, אם לא שניים, שיקרבו אותה משמעותית לעבר המטרה העיקרית של העונה, העפלה אל הפיינל פור, שייערך אף הוא במילאנו.

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט עם הרב גלויברמן. קובי אליהו
אורח באימון. גלויברמן ובלאט/קובי אליהו

באימון הערב זכתה מכבי לחדשות טובות כאשר יוגב אוחיון, שנפצע במהלך משחק ההפסד הביתי לצסק"א מוסקבה ביום חמישי, במשחק שנעל את שלב הטופ 16, ולא שיחק בניצחון החוץ בליגה על הפועל ירושלים, ערך אימון כמעט מלא ויהיה כשיר להתמודדות הראשונה מול האיטלקים.

באימון נכח הרב גלויברמן, שהכניס את השחקנים לאווירת החג. בלאט התייחס לכך: "זו תקופה נהדרת של העונה, גם מבחינת ההגעה שלנו לטופ 8 באירופה, שזה לא משהו קטן וגם כמובן חג פסח, שהוא חג נפלא. רצינו לחלוק את זה עם כל החבר'ה כאן, כי זה מסמל משהו לכולם פה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אלכס טיוס אנדריאה ז'יז'יץ' מכבי תל אביב. קובי אליהו
הצהובים דרוכים. טיוס וז'יז'יץ'/קובי אליהו

לקראת המפגש הראשון מול מילאנו אמר בלאט: "נצטרך להיות בשיאנו כדי לעבור את מילאנו ולהגיע לפיינל פור, שזה משהו שאנחנו מאוד רוצים".

ממנהלת הליגה נמסר היום כי מאמן מכבי תל אביב רשם ביום שבת מול ירושלים את ניצחונו ה-200 בליגת העל בכדורסל כמאמן. הוא הצטרף בכך לשישה מאמנים נוספים בלבד שהגיעו למספר היפה הזה: יהושע רוזין, רלף קליין, צביקה שרף, פיני גרשון, מולי קצורין ואפי בירנבוים.

גיא פניני ג'ו אינגלס מכבי תל אביב. קובי אליהו
ברוח החג. פניני ואינגלס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully