וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היורוליג מתה? תחשבו שוב

מנתונים שפרסמה הליגה עולה כי נרשמה עליה של כ-20% במספר הצופים בטופ 16. בסך הכל העונה: קפיצה של 13.3%

אוהדי פרטיזן בלגרד. GettyImages
האולמות הולכים ומתמלאים. אוהדי פרטיזן/GettyImages

היורוליג סובלת קשות בשנים האחרונות מבריחה מאסיבית של כישרונות לטובת ה-NBA, אך לפחות האוהדים לא מדירים רגליהם מהמגרשים. על פי נתונים רשמיים שפרסמה היורוליג היום (שני) ניתן לראות גידול משמעותי מאוד בקצב מכירות הכרטיסים בליגה העונה, ובפרט בטופ 16. למעשה, העונה היורוליג שובר שיאי פופולאריות ומושך הרבה יותר קהל ממה שמשך אי פעם.

במהלך שלב הטופ 16 נרשמה עלייה של קרוב ל-20% במכירת הכרטיסים בהשוואה לעונה שעברה. אשתקד הגיעו כ-7,492 אוהדים למשחקים בממוצע, ואילו העונה המספר גדל ל-8,950. בסך הכל, בחישוב שמכליל את שלב הבתים ביורוליג, נרשמה עלייה של 13.3% במכירת הכרטיסים העונה. 8 מתוך 11 הקבוצות ששיחקו בטופ 16 בשנתיים האחרונות נהנו מעלייה מאסיבית במכירת הכרטיסים, כשפנרבחצ'ה אולקר, שהביאה העונה רכש נוצץ מאחורי הקווים בדמותו של ז'ליקו אוברדוביץ', רשמה את הקפיצה הגדולה ביותר, והביאה העונה 11,629 צופים בממוצע, לעומת 7,215 אשתקד.

פנאתינייקוס, ריאל מדריד, מלאגה ואולימפיאקוס - כולן דיווחו על גידול של לפחות 10% במכירת הכרטיסים העונה. מילאנו, שתתמודד מול מכבי תל אביב בהצלבה, אף היא רשמה קפיצה משמעותית ומשכה 9,500 צופים העונה, שיפור עצום ביחס לכמות הקהל המועטה שהגיעה בעונה שעברה.

יורוליג בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • יורוליג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully