וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימאונה: "חתך קטן לא מזיז ל'טיגרה', הכול בסדר"

אתלטיקו פתחה פער 3 נק' בפסגה, המאמן מוכן להמשך: "זה תלוי בנו, אנחנו מרגשים אנשים", ומרגיע לגבי פציעת דייגו קוסטה

דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. GettyImages
כל כך קרובים. סימאונה/GettyImages

עד לא מזמן, סימנו כולם בספרד את המשחק בין ברצלונה לאתלטיקו מדריד, בקאמפ נואו במחזור האחרון של העונה, כזה שיכול להכריע את גורל האליפות. אלא שה-0:2 של הקולצ'ונרוס אמש (ראשון) מול חטאפה, לצד ההפסד של בארסה בשבת לגרנאדה, יצר פער של ארבע נקודות בין הקבוצות וכעת, אתלטיקו תוכל להגיע למשחק מול הקטאלנים כשהיא כבר אלופה, אם רק תנצח בכל אחד מארבעת המחזורים הקרובים.

מה נשאר לאתלטיקו? משחק ביתי מול אלצ'ה ביום שישי הקרוב, משחק חוץ מול ולנסיה (27/4), אשר לפני ואחריו הם ישחקו גם בחצי גמר ליגת האלופות מול צ'לסי ואז, משחק חוץ נוסף מול לבנטה (4/5) ומשחק בית נגד מלאגה (11/5).

מעבר למשחק עצמו, שיחת היום בספרד הייתה כמובן אוהד חטאפה שבחר בדרך מאוד לא שגרתית בניסיונו לבלבל את דייגו קוסטה במהלך הפנדל שבעט החלוץ וכנראה הצליח, כי קוסטה החמיץ. התמונה למטה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה זה היה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

המוליכה עבדה קשה מול חטאפה, אבל דייגו גודין כבש בנגיחה (40) ודייגו קוסטה השלים (84). החלוץ הפנומנלי כבש בגלישה אל הכדור ובהמשך התנועה שלו לכדור נתקע בצורה רצינית בקורה. ברגע הראשון מצבו של קוסטה, שהתפתל מכאבים, נראה רע מאוד, אבל בסופו של דבר התברר כי מדובר רק בחבלה חיצונית, רצינית אומנם, אבל לא כזו שצפויה להשבית אותו על פי מאמנו, דייגו סימאונה: "קוסטה שמח והכול בסדר איתו. חתך קטן לא עושה שום דבר ל'טיגרה'".

על המשחק עצמו ועל המשך הדרך אמר המאמן: "הקהל שלנו עזר מאוד. אני מצפה שביום שישי הקרוב האצטדיון שלנו יהיה מלא, כי זה אחד מחמשת משחקי הגמר שמחכים לנו מעכשיו ועד הסוף. הדבר הכי חשוב הוא ששמרנו על אותה גישה בין ליגת האלופות למשחק הזה. אנחנו גורמים לאנשים להתרגש. מכאן והלאה אני מחליף את גישת ה'ממשחק למשחק'. מעכשיו אנחנו הולכים 'מגמר לגמר'. אנחנו תלויים רק בעצמנו, כמו שאמרתי לכל אורך הדרך".

הקשר מריו סוארס בחר להרגיע את ההתלהבות: "אנחנו משחקים במועדון עם היסטוריה, אנחנו מאוחדים ועושים דברים יפים, אבל זה עדיין לא נגמר. לריאל וברצלונה יש תקציב הרבה יותר גדול והן עדיין פייבוריטיות בזכות זה. הראנו את האופי שלנו ויצאנו לכבוש את השני ולגמור את המשחק".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully