וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה שרף: "אני ספורטיבי ורוצה לשחק עד הסוף"

13.4.2014 / 23:31

מאמן ראשל"צ סיכם את הניצחון הדרמטי על הרצליה ואמר: "אני רוצה להישאר". קצורין: "אנחנו קבוצה צעירה וזה קורה"

מאמן מכבי ראשון לציון צביקה שרף. מגד גוזני
הרבה יותר מרוצה עכשיו. שרף/מגד גוזני

המשחק הכי דרמטי של ערב הכדורסל של ישראל נערך הערב (ראשון) בראשון לציון, שם מכבי המקומית ניצחה 87:92 בהארכה את בני הרצליה. דבין וייט צלף שלשה גדולה בשניות הסיום של הזמן החוקי ושלח את המשחק להארכה, שם הקבוצה של צביקה שרף הייתה גדולה על זו של מולי קצורין, שבעקבות ההפסד שלה והניצחון של מכבי אשדוד (79:86 על הפועל אילת) עוד לא נשארה סופית בליגה.

קצורין סיכם: "אמרנו שאנחנו עושים פאול בשניות הסיום, אבל ראיתם מה קרה. אין לי טענות לשחקנים, אנחנו קבוצה מאוד צעירה וצריך להפסיד משחקים צמודים כדי לדעת גם לנצח אותם. הפכנו את המשחק ברבע הרביעי והגענו למצב שזה תלוי בנו וחמש שניות לסוף אם הריבאונד היה זז טיפה הצידה, המשחק היה נגמר. לא ידענו לנצח את זה ולא הגענו נכון, אבל דברים כאלה קורים בכדורסל. זה לא נגמר, אמרתי את זה אחרי אשדוד וגם לפני המשחק הזה. הדברים תלויים בנו ונקווה שנצליח להביא את הקבוצה למצב טוב יותר לקראת יום חמישי ונראה מה יהיה. לא קל, כי הייתה הארכה ושחקנים שיחקו המון דקות, אבל נשתדל שהם לא ישקעו בעייפות. שינוחו מחר ונחזור להתאמן ביום שלישי כדי להכין את הקבוצה".

שרף אמר: "אני תמיד ספורטיבי והולך עד הסוף. בשבוע שעבר כעסתי מאוד על ההפסד בנתניה, אני רוצה לשחק עד הסוף. היינו מוגבלים עם השחקנים הגבוהים והייתה לנו בעיה בריבאונד. היינו צריכים לסיים את המחצית בהפרש גדול יותר, אבל זו אחת הבעיות שלנו בקבוצה. אנחנו תלויים יותר בשחקני החוץ. אני אוהב לקדם צעירים כמו כוהנר, שבאים כל אימון ועובדים קשה. יש כאן מחלקת נוער טובה והוא מתאמן כל אימון, שומר, זורק לסל וכשכולם הולכים הוא נשאר פה. הוא זומן עכשיו לנבחרת העתודה וזה שחקן שצריך לקבל דקות, אני לא מפחד מזה. אתם מכירים אותי. אנחנו צריכים לבדוק מה התקציב לעונה הבאה, העונה עוד לא נגמרה ואי אפשר לדבר עם שחקנים עדיין. אני אמרתי שאני רוצה להישאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully