וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: גיא לוזון עם שתי נקודות יתרון בפסגה הבלגית

סטנדרד ליאז' המוליכה השיגה 2:2 ב-10 שחקנים בחוץ מול גנק, בן חיים שיחק 38 דקות. 90 דקות לריקן בתיקו של ציריך

מאמן סטנדרד ליאז' גיא לוזון. GettyImages
בשבוע הבא מול ברוז' ורפאלוב. גיא לוזון/GettyImages

גיא לוזון ניצל הערב (ראשון) באופן חלקי את הפסדה של קלאב ברוז', כאשר קבוצתו סטנדרד ליאז' סיימה ב-2:2 את משחק החוץ מול גנק והגדילה את יתרונה בפסגה לשתי נקודות על פני זולט וארחם ושלוש על פני אנדרלכט וברוז'. בחסות הקיזוז: הצמרת הבלגית לוהטת וארבע קבוצות נאבקות על התואר.

סטנדרד ספגה בפתיחה מרגלי הקפטן המקומי ילה ווסן (8) וגם איבדה את יוני בוינס בכרטיס אדום (38), אך הגיבה להרחקה עם שער של פרדריק בולו בדקה ה-41. מלך השערים מישי בטשואי קיבל כדור נפלא מפול ז'וזה אמפוקו והשלים מהפך בדקה ה-51 עם שערו ה-19 העונה, אך גנק איזנה בדקה ה-59 עם שער של הילד בן ה-17 סיבה סחרייברס. טל בן חיים נכנס כמחליף בדקה ה-52, לאחר פציעתו של דניאל אופארה, ורשם את הדקות הראשונות שלו בליגה ב-2014. סטנדרד תארח את לוקרן ביום חמישי הקרוב, וביום שני תתארח אצל קלאב ברוז'.

הצמרת הבלגית
1. סטנדרד ליאז - 38 נקודות
2. זולט וארחם - 36 נקודות
3. אנדרלכט - 35 נקודות
4. קלאב ברוז' - 35 נקודות

שחקן מאיורקה, תומר חמד. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
מאיורקה קרובה לתחתית. תומר חמד/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

* אבי ריקן שיחק 90 דקות ב-2:2 של ציריך מול יאנג בויז במסגרת הליגה השוויצרית. פרנק אטונדי העלה את ציריך ליתרון בדקה השביעית, יאנג בויז הפכה עוד במחצית הראשונה, אבל אטונדי הקמרוני השווה בדקה ה-52 והחזיר את ציריך למקום הרביעי עם 42 נקודות. באזל ניצחה 0:1 בסיון ושבה למקום הראשון על חשבון גראסהופרס של מונס דאבור.

* ביברס נאתכו לא נכלל בסגל של פאוק סלוניקי, שנערכת כבר למשחקי הפלייאוף ועלתה בהרכב משני למשחק מול לבדיאקוס, שניצחה אותה 2:3 במחזור הסיום של העונה הסדירה בליגה היוונית. פאוק תגיע לפלייאוף מהמקום השני ותנסה לזכות בכרטיס לליגת האלופות.

* עוד ביוון: עשהאל בן שבת ישב על הספסל ולא שותף בהפסד של פנתראקיקוס 3:1 לאטרומיטוס. פנתראקיקוס סיימה את העונה במקום העשירי עם 41 נקודות.

* רוברטו קולאוטי שיחק 90 דקות בהפסדה השביעי ברציפות של אנורתוזיס פמגוסטה, 1:0 לאפואל ניקוסיה. משה אוחיון נכנס כמחליף בדקה ה-78, עמית בן שושן היה בסגל ולא שותף.

* תומר חמד פתח בהרכבה של מאיורקה, שהפסידה 2:0 לפונפרדינה בליגה הספרדית השנייה. חמד הוחלף בדקה ה-73, דודו אוואט ישב על הספסל ומאיורקה רק ארבע נקודות מעל הקו האדום.

* אלקורקון, ללא דודו ביטון, הפסידה 3:1 בחוץ לקורדובה במסגרת המחזור ה-34 בליגה הספרדית השנייה. אלקורקון ירדה אל מתחת לקו האדום.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully