וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי ניצחה 0:1 את סוונסי

הבלוז השאירו את מאבק האליפות פתוח עם ניצחון שהשאיר את הפער מליברפול על שתי נקודות. דמבה בה שוב כבש (68)

שחקני צ'לסי חוגגים שער. GettyImages
שער חוץ ראשון במדי צ'לסי. בה חוגג עם החברים/GettyImages

בלי יותר מדי יופי, צ'לסי הצליחה להשאיר את מאבק האליפות פתוח. אחרי שליברפול הרחיקה את מנצ'סטר סיטי ממנה, הבלוז השיגו ניצחון חשוב 0:1 בחוץ על סוונסי והפער בינה לבין המייטי רדס עומד על שתי נקודות בלבד. זו לא הייתה הצגה גדולה של השחקנים של ז'וזה מוריניו שהתייצבו אחרי שהעפילו לחצי גמר ליגת האלופות, ולמרות זאת הם סוף סוף סיפקו ניצחון ליגה שני ברציפות, משהו שהם לא עשו מאז תחילת מרץ. בעוד שבועיים שתי המוליכות ייפגשו באנפילד.

דמבה בה שהבקיע נגד פריס סן ז'רמן עשה זאת שוב בדקה ה-68 אחרי בישול של נמניה מאטיץ'. סוונסי שסבלה מחיסרון מספרי מהדקה ה-16 בגלל הרחקתו של צ'יקו ממשיכה להסתבך בתחתית עם הפסד שני בציפות שמשאיר לה יתרון של שלוש נקודות בלבד על פני פולהאם שמתחת לקו האדום.

צ'יקו שחקן סוונסי מקבל כרטיס אדום. GettyImages
הפר את השוויון המספרי. צ'יקו מקבל את האדום/GettyImages

כמו כל מחזור המשחקים באנגליה, המשחק נפתח בשבע דקות איחור לזכר הרוגי אסון הילסבורו כאשר השחקנים עמדו דקת דומייה. כבר אחרי שש דקות הגיעה צ'לסי להזדמנות נהדרת כאשר איבנוביץ' העביר כדור רוחב מצד ימין למרכז, ומוחמד סלאח שהגיע מאחור המשיך עם בעיטה שטוחה החוצה. שבע דקות לאחר מכן סוונסי סיפקה גם היא הזדמנות מצוינת כאשר ווילפריד בוני המשיך כדור שהוגבה לעברו מאנחל רנחל, אבל זה נעצר רק במשקוף. ההבדל המספרי על המגרש הגיע בדקה ה-16 כאשר צ'יקו ראה כרטיס צהוב שני ואדום אחרי עבירה על שורלה והשאיר את המארחים בעשרה שחקנים. שתי דקות לסיום המחצית, ניית'אן דייר הפציץ את השער וצ'ך הדף. עוד דקה עברה ואשלי וויליאמס קיבל מג'ונג'ו שלבי ונגח עוד כדור מסוכן למסגרת.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקני צ'לסי עומדים דקת דומייה לזכר הרוגי אסון הילסבורו. GettyImages
גם כאן המשחק נפתח באיחור ועם דקת דומייה לזכר הרוגי אסון הילסבורו/GettyImages

מוריניו שהיה מאוכזב במחצית מאיך שהקבוצה שלו נראתה ערך חילוף כפול עם השריקה לחידוש המשחק כאשר סמואל אטו ואוסקר נכנסו והחליפו את שורלה וראמירס. רק בדקה ה-60 למשחק הגיע האיום הראשון על המסגרת של סוונסי כאשר בה בעט ומישל וורם עצר. המארחים יצאו למתפרצת מיד לאחר מכן ו-ויין רוטלדג' דהר קדימה לפני שבעט, וג'ון טרי שגלש הרחיק עם הגב לקרן. בדקה ה-68 צ'לסי כבשה כאשר כדור חוץ הגיע למאטיץ' והקשר העביר כדור ארוך היישר לדמבה בה. החלוץ הטעה את אשלי וויליאמס וסיים עם בעיטה מצוינת, וורם רק נגע בכדור ולא הצליח למנוע. השער של בה היה השישי שלו בפרמיירליג במדי צ'לסי, אבל שער החוץ הראשון שלו. דקה לסיום שלבי הגביה כדור שכמעט הגיע לראש של בוני, אבל צ'ך הציל את צ'לסי מספיגה.

ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי. GettyImages
ניצחון בלי יכולת יוצאת דופן. מוריניו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully