וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן עם הפסד ליגה ראשון ב-2014

האלופה נעצרה אחרי שמונה ניצחונות ליגה רצופים, עם הפסד 1:0 בליון. הפער בפסגה: 10 נק'. 64 דקות לשכטר בניצחון נאנט

ז'ורדן פרי שחקן ליון חוגג עם הקהל. רויטרס
גיבור היום של ליון. ז'ורדן פרי/רויטרס

פריס סן ז'רמן חוותה הפסד ליגה ראשון ב-2014, כשנוצחה 1:0 בליון. האלופה לא הצליחה להתאושש מההדחה מליגת האלופות, אך עדיין מוליכה בפער מבטיח של 10 נקודות את הליגה הצרפתית. עוד לפני כן, איתי שכטר שיחק 64 דקות בניצחון החשוב 0:1 של נאנט על גנגאן. אלירן עטר לא שותף ב-2:2 הדרמטי של ריימס מול סנט אטיין.

ליון - פריס סן ז'רמן 0:1

שישה ימים לפני שהן נפגשות בגמר גביע הליגה, ערכו ליון ופריס סן ז'רמן את החזרה הגנרלית, והמארחת הייתה זו שחגגה. שתי הקבוצות הודחו באמצע השבוע שעבר מאירופה - פריס סן ז'רמן ברבע גמר ליגת האלופות, ליון ברבע גמר הליגה האירופית - ושחקניו של רמי גארד היו הראשונים להתאושש ולהשיג ניצחון ליגה ראשון על האלופה מאז ינואר 2010. חאבייר פסטורה ויוהאן קבאיי קיבלו הזדמנות בהרכב של לורן בלאן, אך בדקה ה-31 היה זה ז'ורדן פרי הצעיר שחטף כדור מאסקיאל לאבצי, סובב נהדר והכניע את סלבטורה סיריגו. השוער ספג לראשונה זה שישה משחקים. ללא זלאטן איברהימוביץ' ובצל הדיווחים על חילוקי דעות בין בלאן לקפטן טיאגו סילבה, פ.ס.ז' לא הצליחה להשיג את השוויון, בעיקר בגלל אנתוני לופס המצוין בשערה של ליון. הפסד שני העונה לאלופה בליגה והיא עם 10 נקודות יתרון בפסגה. ליון חמישית עם 54 נקודות.

גרגורי ואן דר ויל שחקן פריס סן ז'רמן לפני נביל פקיר שחקן ליון. רויטרס
הרצף של פ.ס.ז' נעצר. גרגורי ואן דר ויל לפני נביל פקיר/רויטרס

נאנט - גנגאן 0:1

איתי שכטר (64 דקות) המשיך לקבל קרדיט בחוד ההתקפה של נאנט, שעשתה צעד משמעותי של התרחקות מהתחתית עם ניצחון ביתי דחוק על גנגאן בעוד דרבי של חבל בריטני. כבר בדקה הרביעית נפל שער הניצחון, כשז'ורדן ורטו העביר כדור לרחבה, שכטר לא הצליח להגיע וסרז' גאקפה מצא את הרשת. נאנט שמרה על היתרון וכעת היא כבר עם 40 נקודות והבטיחה כמעט בוודאות את הישארותה. גנגאן רק עם 35 במקום ה-17, חמש מעל הקו האדום.

ריימס - סנט אטיין 2:2

אחרי חמישה משחקים ליגה ללא ניצחון, ריימס קיוותה להתאושש על חשבון סנט אטיין, אך איבדה שני שערי יתרון והסתפקה בנקודה. אלירן עטר נותר על הספסל וראה את גאטן שרבונייה מבקיע בדקה ה-24 ומבשל למגן פרנק סיניורינו בדקה ה-50 את שער הליגה הראשון שלו זה שמונה (!) שנים. ברנדאו המחליף צימק בדקה ה-51 וכמעט השווה עם נגיחה למשקוף בדקה ה-64. ריימס החזיקה מעמד, אבל בתוספת הזמן היה זה המגן פרנסואה קלר שכבש מכדור חוזר וקבע חלוקת נקודות דרמטית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
איתי שכטר שחקן נאנט. GettyImages
היה מעורב בשער הניצחון. איתי שכטר, מימין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully