וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "מאז הזימון לנבחרת, פיליאבסקי לא משחק"

13.4.2014 / 13:46

בלם מכבי חיפה מאוכזב ממעמדו. מקורביו: "כך יהיה קשה למכור אותו בקיץ". ההחלטה לגבי המאמן צפויה להתקבל לאחר החג

one

במכבי חיפה ינסו להתאושש הערב מהתקופה הלא טובה בה נמצאת הקבוצה בעזרת ניצחון בבלומפילד על מכבי תל אביב (א', 20:50, ערוץ 1 ו-HD). בצל המשחק הזה, מי שמאוד מאוכזב ממעמדו לאחרונה הוא הבלם אנדריי פיליאבסקי, שסיפר למקורביו כי מאז זימונו לנבחרת אוקראינה חל פיחות ניכר במעמדו בקבוצה.

"אנדריי טוען, ובצדק, שמאז הזימון לנבחרת לפני כחודשיים הוא לא רואה דשא, והמועדון עשוי להפסיד לא מעט כסף בקיץ", אמרו בסביבתו של השחקן. "האינטרס של מכבי חיפה יהיה למכור אותו, אבל יהיה קשה מאוד לעשות את זה כשהוא לא משחק". למעשה, מאז הזימון לסגל הנבחרת למשחק הידידות בו ניצחה את ארצות הברית, פיליאבסקי רשם רק משחק אחד בו הוחלף.

קודם לכן, בחודש ינואר, חיפה הודיעה לנציגיו כי תסכים למכור אותו תמורת שני מיליון יורו. חיפה טרם הגיעה להסדר עם הבלם סארי פלאח ולאור ההחלטה להביא בלם במקום אדין צוצאליץ' ואנדריי פיליאבסקי הוא צפוי לעזוב בעונה הבאה. חיפה תבנה בעונה הבאה עם הבלם הזר לצדו של דקל קינן.

שחקן מכבי חיפה, אנדריי פיליאבסקי. טל לוי
יהיה קשה למכור אותו ללא דקות משחק. פיליאבסקי/טל לוי

בעניין אחר: במועדון החליטו היום להגיש בקשה לדיון חוזר בבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל בעניין רובן ראיוס. יש לציין כי בית הדין העליון לא נוהג לאשר דיון חוזר אלא אם כן נמצאה ראיה שתוכל לעזור לקבוצה בניסיון להפוך את ההחלטה. אם העליון יאשר דיון נוסף, הדיון צפוי להתקיים עוד במהלך החג ולפני המשחק מול הפועל באר שבע. הסיבה: עונשו של השחקן, כזכור, הוארך בשני משחקים נוספים שאחד מהם הוא המשחק הזה.

חיפה אמורה להכריז אחרי חג הפסח על זהות המאמן לעונה הבאה. במועדון מעריכים שיהיה מדובר בזר, אך רוני לוי צפוי לקבל פניה במידה וההחלטה תשתנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully