וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: "דלה חזר לכושר בדיוק במאני טיים"

13.4.2014 / 11:58

הזהובים מרוצים מהצלת הפנדל של השוער: "ידענו מה הוא שווה גם ברגעים הפחות טובים שלו, אם נישאר לא יזכרו לו את זה"

one

בני יהודה רשמה אמש (שבת) משחק חמישי ברציפות ללא הפסד, לאחר שסיימה בתיקו 1:1 בחוץ נגד הפועל עכו. הזהובים השיגו נקודת חוץ יקרה ששמרה אותם מעל הקו האדום, כאשר נותרו עוד ארבעה מחזורים בלבד לסיום העונה. אבל למרות התיקו, הזהובים עדיין במצב קריטי ונמצאים מעל הקו האדום רק בשל יחס שערים עדיף על פני הפועל רמת השרון. במחזור הקרוב תארח בני יהודה את הפועל רעננה שהתרחקה מעט מקרבות התחתית ובשכונה יודעים שכל תוצאה מלבד ניצחון בבלומפילד, עשויה לסבך אותם קשות במאבק נגד הירידה.

מי שבלט אמש הוא השוער דלה איינוגבה, שספג העונה ביקורות רבות והפעם הצליח לבלום פעם אחר פעם את חלוצי עכו והגיע לשיאו בדקה ה-84 כשהדף את הפנדל של ג'וליאנו ספאדסיו. איינוגבה שספג רק שער אחד בארבעת המשחקים האחרונים, נותן לחבריו הרבה סיבות לאופטימיות לקראת היישורת הסופית של הפלייאוף התחתון.

שוער בני יהודה דלה איינוגבה נכנע לבעיטה של איסמעיל ריאן, הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
"הוא עובד קשה וראינו שהוא לוקח ללב". דלה איינוגבה/אדריאן הרבשטיין

"ידענו כל הזמן מה דלה שווה, גם ברגעים הפחות טובים שלו העונה", אמר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט. "הוצאנו נקודה יקרה מאוד, ולשמחתנו דלה עצר את הפנדל בסוף המשחק, אחרת היינו שוב סופגים בדקות הסיום כמו שעשינו בהרבה משחקים העונה. אנחנו באמת שמחים בשביל דלה, כי הוא עובד קשה וראינו שהוא לוקח ללב כל שער שהוא סופג וכל נקודה שהקבוצה איבדה בגללו. הוא חזר לכושר בדיוק במאני טיים ואם נישאר בסופו של דבר בליגה, אף אחד לא יזכור מה היה במהלך השנה".

בשבת הקרובה יארחו כאמור הזהובים את הפועל רעננה והשחקן התייחס גם למפגש הזה ואמר: "זה משחק סופר חשוב כי אחר כך אנחנו יוצאים לשני משחקי חוץ נגד רמת השרון ומכבי פתח תקוה ואנחנו מאוד רוצים להגיע עם יתרון של נקודות עליהן לפני המשחקים האלה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully