וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: "אסור לנו להיות מובסים עד סוף העונה"

13.4.2014 / 7:44

בקבוצה התאכזבו מסף השבירה הנמוך בהפסד להפועל תל אביב. חלאיילה: "מקווה שנסיים את העונה טוב ושבלבול ימשיך"

one

בבני סכנין התאכזבו אתמול (שבת) מהתבוסה 3:0 להפועל תל אביב, ובעיקר מסף השבירה הנמוך של הקבוצה, שירדה מובסת למרות שעמדה היטב על המגרש במשך 60 הדקות הראשונות. השוער המחליף אחמד שאבל שוב זכה למחמאות ובקבוצה ציינו שלמרות שלושת השערים שספג הוא הציג יכולת טובה למדי.

למרות ההפסד, בסכנין עדיין מאמינים ביכולתם לסיים במקום גבוה יותר מהמקום השישי. "השגנו את המטרה, ועכשיו אנחנו צריכים לסיים את העונה בצורה יפה", אמר שחקן בקבוצה. "אסור לנו להיות מובסים עד סוף העונה כי זה ייתן טעם רע. המטרה שלנו עכשיו היא לסיים בכבוד".

בני סכנין הובסה 3:0 על ידי הפועל תל אביב

מרקו בלבול: "זה כבוד להתמודד מול הגדולות"

חאלד חלאיילה שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
"רוב הקהל והשחקנים אוהבים את מרקו". חאלד חלאיילה/ברני ארדוב

"הפועל תל אביב פתחו את המשחק יותר טוב, אבל עמדנו טוב עד השער והגענו גם למצבים", ניתח הקפטן חאלד חלאיילה. "במחצית השנייה קיבלנו גול משום מקום. המטרה שלנו הייתה להגיע לפלייאוף, אבל אנחנו לא רוצים להיות שק חבטות ונגיע כל משחק כדי לנצח. הגיע להפועל תל אביב לנצח ומגיע להם כל הכבוד".

על הקללות שמאמנו מרקו בלבול סופג מהקהל אמר חלאיילה: "כל השחקנים אוהבים את מרקו והוא עושה עבודה מצויינת. בכל קבוצה יש את קומץ האוהדים שמקלל את השחקנים והמאמן. רוב הקהל והשחקנים אוהבים את מרקו. אני מקווה שמרקו יישאר עוד הרבה עונות בסכנין, הוא מאמן ואדם מצויין, הוא התחבר למקום ואני מקווה שנסיים את העונה הזו בצורה טובה והוא ימשיך. אנחנו שואפים להגיע למקום גבוה יותר מהמקום השישי, זה מה שחשוב לנו. אם ייצא לנו לשחק באירופה נשמח".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully