וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זגורי: "סוף סוף עלינו על דרך המלך. המטרה - אירופה"

קשר הפועל ת"א חגג צמד מול סכנין. בן שמעון: "רציתי להחליף אותו". מרקו בלבול: "זה כבוד להתמודד מול הגדולות"

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. מגד גוזני
עדיין לא הפסידו בפלייאוף. שחקני הפועל תל אביב/מגד גוזני

התחושה מתחילת הפלייאוף העליון היא שהפועל תל אביב סוף סוף הגיעה העונה. האדומים של רן בן שמעון רשמו הערב (שבת) 0:3 מרשים על בני סכנין בבלומפילד, ואחרי שהביסו את מכבי חיפה וסיימו בתיקו עם מכבי תל אביב והפועל באר שבע, הם עדיין ללא הפסד מאז תחילת הפלייאוף העליון. צמד של ישראל זגורי ושער של עומר דמארי העניקו להפועל תל אביב את שלוש הנקודות החשובות במרדפם אחרי מקום באירופה. היה זה שערו ה-23 העונה של דמארי במדי הפועל תל אביב.

רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב (משמאל) לצד עוזרו אסי דומב. מגד גוזני
אוהב את מה שהוא רואה. בן שמעון/מגד גוזני

מאמן הפועל תל אביב רן בן שמעון: "היינו טיפה יותר חדים היום והיה ברור שאם ניתן גול יהיה לנו יותר קל וייפתח המשחק". על הצמד של זגורי אמר המאמן: "האמת שרציתי להחליף את ישראל, זו הייתה אחת ההתלבטויות שלי אבל מגיע לילד, הוא שחקן שעובד קשה".

על הרעשים בהנהלה: "הרעשים לא מגיעים אלינו. שיחקנו היום כדורגל טוב, יצאנו קדימה, הנעת הכדור שלנו הייתה טובה וצריך להמשיך ככה". על האפשרות להגיע לאירופה: "לא משנה מה אני אגיד, רואים את התוצאות בשטח. אין ספק שזו מטרה מאוד גדולה ואנחנו מתאמצים כדי להשיג אותה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן הפועל תל אביב ישראל זגורי. מגד גוזני
לא הוחלף, והחזיר עם צמד. זגורי/מגד גוזני

ישראל זגורי שחגג צמד שערים אמר בסיום: "אני שמח שהוכחתי שמקומי על המגרש. טוב לי בהפועל תל אביב. הכי חשוב שניצחנו וסוף סוף עלינו על הדרך המלך. המטרה שלנו היא הכרטיס האירופה".

גילי ורמוט: "דמארי עבר את שכטר, החבר היקר, אבל מגיע לו פרגונים. הוא מבקיע הרבה מאוד העונה, אני רק מקווה שהוא ישמור על הרעב וישבור את השיאים שלו כל פעם מחדש. כל העונה אנחנו משחקים כדורגל אטרקטיבי, אבל הכי חשוב שעכשיו אנחנו לא סופגים הרבה. אני מקווה מאוד שנסיים עם הכרטיס לאירופה, במקום הרביעי או אפילו השלישי".

מרקו בלבול מאמן בני סכנין. מגד גוזני
"התקציב של הפועל תל אביב גדול פי חמישה משלנו". בלבול/מגד גוזני

מאמן בני סכנין מרקו בלבול: "דווקא ב-0:1 הגענו למצב מצוין ולא השוונו. סכנין נמצאת בזכות בפלייאוף העליון, ולמרות ההפסד זה לא גורע ולו מאומה מההישג הגדול שלנו. כבוד הוא לנו להתמודד מול הקבוצות הגדולות בישראל". על הסגל הקצר אמר בלבול: "התקציב של הפועל תל אביב גדול פי חמישה משלנו. אני עסוק באימונים של מחר, טוב לי בסכנין, אני מחובר לשחקנים ולקהל אבל אי אפשר לדבר יותר מדי על העתיד בכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully