וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תמיד כשקוראים לו, פביאנסקי נפלא. הוא הגיבור שלנו"

שחקני ארסנל חגגו עם השוער המחליף, שהעניק להם מקום בגמר הגביע. ונגר: "מודה שחשתי הקלה". מרטסאקר: "יש לנו אופי גדול"

שחקני ארסנל חוגגים. GettyImages
הכל בזכות פביאנסקי. שחקני ארסנל חוגגים/GettyImages

זה לא היה רחוק מלהיות עוד יום שחור בהיסטוריה של ארסנל. לאחר שהתבשרו על ניצחונה של אברטון אמש (שבת), שדחק את התותחנים למקום החמישי בפרמיירליג, עלו ארסן ונגר וחבורתו לחצי גמר הגביע האנגלי והציגו יכולת חלשה מול וויגאן מהצ'מפיונשיפ. עד הדקה ה-83 נראה היה שארסנל בדרך לעוד הדחה מביכה, אך פר מרטסאקר השווה ל-1:1, ואחרי הארכה מתישה, לוקאש פביאנסקי לקח את העניינים לידיים, הדף שני פנדלים והעניק לארסנל מקום בגמר וקצת, רק קצת אוויר לנשימה. ארסנל מחכה ליריבתה בגמר, שתהיה אחת מבין האל סיטי או שפילד יונייטד שתפגשנה מחר בחצי הגמר השני.

"הניצחון הזה מוכיח משהו על הכוח המנטלי שלנו. אני חושב שהמחצית השנייה הייתה עדות אופי שלנו", אמר פר מרטסאקר, שלא מתרגש מהביקורות על היכולת של ארסנל. "במחצית הראשונה היינו קצת מאוימים, לא הצלחנו להגיע למצבים, אבל במחצית השנייה כמעט כבשנו פעמיים. יש לנו אופי גדול. הרבה אנשים פקפקו באופי שלנו לאחרונה, אבל הקאמבק הזה מוכיח שיש לנו הרבה, הרבה אופי. עכשיו אנחנו רוצים לזכות בגביע".

שחקני ארסנל הרבו להחמיא, מן הסתם, לפביאנסקי, שרשם הופעה הרואית למרות מעמדו הרעוע בקבוצה. פביאנסקי יעזוב את ארסנל מיד בתום העונה, אך קנה את עולמו בזכות דו קרב הפנדלים. "צריך לתת ללוקאש את כל הקרדיט. בכל פעם שקראו לו העונה, בכל פעם ששצ'סני לא יכל לשחק, פביאנסקי היה פשוט נפלא. הוא הגיבור שלנו היום, וכל הקרדיט מגיע לו".

"אפשר רק לדמיין מה היו ההשלכות אם היינו מוותרים על המשחק", הודה בסיום ארסן ונגר, שסיפר כי "חש הקלה" בסיום. "היה עלינו הרבה לחץ, אבל ציפיתי למשחק קשה מלכתחילה. הכל הלך נגדנו בשלב כלשהו במשחק הזה, אבל ידענו לחזור ולהתעשת על עצמנו. אפילו הם היינו מפסידים, הייתי מרוצה מהמנטליות שהצגנו. פביאנסקי? הוא שוער טוב, והראה את זה שוב היום. בכל הפנדלים הוא זינק לצד הנכון".

שוער נבחרת פולין, לוקאש פביאנסקי. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
הגיבור של ארסנל. פביאנסקי/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully