וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: נבחרת ישראל גברה על אנדורה ועלתה דרג

הנבחרת של רענן פן השיגה 16:20 דרמטי לאחר שהיריבה הובילה לאורך רוב שלבי המשחק. ג'ון לוי השיג טריי מכריע

אוהדי נבחרת ישראל בראגבי. איגוד הראגבי,
עליית דרג נוספת לישראל/איגוד הראגבי

לעיני 1,500 צופים שהגיעו הערב (שבת) לאצטדיון וינגייט, גברה נבחרת ישראל בראגבי בצורה דרמטית 16:20 על נבחרתה המקבילה של אנדורה והשלימה העפלת דרג שלישית ברציפות.

ישראל, המדורגת 49 בעולם, נתקלה ביריבה עיקשת מאוד, המדורגת 13 מקומות מתחתיה. ישראל פתחה בצורה מהוססת וכבר בדקה החמישית האורחים עלו ל-0:3 מפתיע מפנדל והמשיכה ללחוץ. בדקה ה-25, הלחץ האנדורי הוביל לטריי נוסף ויחד עם בעיטת המרה מוצלחת התוצאה צמחה פתאום ל-0:10 לאנדורים.

אוהדי נבחרת ישראל בראגבי. איגוד הראגבי,
מאבק עיקש הסתיים בחיוך/איגוד הראגבי

ישראל החלה לחזור למשחק עם טריי של רונן טולמן בדקה ה-31 ולאחר שבעיטת ההמרה כשלה, התוצאה עמדה על 5:10 אנדורי במחצית. התנופה הישראלית נמשכה עם פנדל מוצלח של אורי אבוטבול בתחילת המחצית השנייה, שהורידה את הפיגור למינוס 2, אבל אנדורה השיגה פנדל מוצלח משלה בדקה ה-56. תשע דקות נוספות חלפו והדרמה גדלה אחרי טריי נוסף של טולמן, שאיזן לשוויון 13:13.

הרחקה של שחקן אנדורי בעקבות עבירה לא חוקית והרחקה נוספת על העלבת שופט סידרה לישראל יתרון מספרי של שני שחקנים, אבל דווקא אז האורחים החזירו לעצמם את היתרון במשחק עם פנדל מוצלח נוסף. בהתקפה האחרונה של המשחק, ג'ון לוי השיג את הטריי המנצח שקבע מהפך ואבוטבול הוסיף את בעיטת ההמרה כדי לקבוע את תוצאת המשחק.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אוהדי נבחרת ישראל בראגבי. איגוד הראגבי,
1,500 אוהדים/איגוד הראגבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully