וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים-אשדוד: אבי יוחנן עשוי לסייע לאלי טביב

בית"ר חשפה באופן רשמי את השם של איש העסקים. על הכוונה לצרף אדם נוסף לצד טביב פורסם בלעדית בוואלה! ספורט. דסה תורגל לקראת אשדוד (א', 20:15, ספ'1)

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה:

* מפגשים בליגה הראשונה: 52. בית"ר מובילה 13:27 בניצחונות ועוד 12 משחקים נגמרו בתיקו.

* כשבית"ר מארחת היא מובילה 3:15 בניצחונות ועוד חמש פעמים קרה המשחק לא הוכרע.

* מאזן השערים כשבית"ר מארחת חד צדדי: 16:40 לטובתה.

* אשדוד לא ניצחה בטדי מאז פברואר 2006 – אז פנדל של שי הולצמן הכריע את בית"ר ירושלים של לואיס פרננדס.

* בחמשת משחקי החוץ האחרונים שלה אשדוד לא מגוונת בתוצאות: פעמיים 1:1 ושלוש פעמים הפסד 2:0.

* בית"ר ירושלים כבשה רק שישה שערים בשבעת משחקי הליגה האחרונים, כולם במשחקי בית.

* באותם שבעה משחקים, אגב, בית"ר ספגה רק ארבע פעמים – פעם אחת בכל משחק וכולם נגמרו ב-1:0 ליריבה.

נתונים: דריבליסט

מאמן מ.ס אשדוד יוסי מזרחי (שמאל) והחלוץ שי הולצמן (ימין). ברני ארדוב
האחרון שניצח את בית"ר בטדי עבור אשדוד/ברני ארדוב

מפתחות והכנות: בית"ר ירושלים

בבית"ר ירושלים נמצאים עם הפנים לעונה הבאה, כאשר בשבועות הקרובים הבעלים אלי טביב אמור להזרים כמיליון שקלים למועדון לתפעול שוטף עד לתום העונה. מעבר לכך, טביב יצטרך להעביר מיליון שקלים נוספים בחודש מאי על מנת שבית"ר תוכל לשלם את המשכורת האחרונה למרבית השחקנים.

בבית"ר מודעים לכך שאם אלי טביב לא יקבל סיוע יהיה קשה להעמיד קבוצה איכותית, ובשבועות האחרונים נוצר קשר איש העסקים אבי יוחנן. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, המשקיע האמיד עשוי לסייע כלכלית למועדון. לא ברור עדיין אם יעשה זאת כתרומה או כבעל עניין במועדון. בבית"ר סירבו תחילה לחשוף את שמו של האדם, אך הבהירו: "מדובר באדם בעל יכולות כלכליות גבוהות שרוצה לראות את בית"ר חזקה. בימים הקרובים נדע לאן הדברים הולכים".

אגב, בבית"ר אף אמרו כי טביב ממתין עם נושא המאמן עד אשר יהיו תשובות סופיות בקשר להצטרפותו של יוחנן והתקציב אותו תוכל להעמיד הקבוצה לקראת העונה הבאה. גורמים במועדון אף ציינו כי במקרה כזה אין לפסול אפשרות כי בסופו של דבר רוני לוי ימשיך בקבוצה לעונה נוספת. אגב, ביוני אמור להחליט בית המשפט בנוגע לתביעת בית"ר נגד מס הכנסה בסך 13 מיליון שקלים וההערכה היא כי בית"ר תקבל לפחות מחצית מהסכום.

לקראת המשחק מחר (ראשון, 20:15, ספורט1 ו-HD) נגד מ.ס אשדוד המאמן רוני לוי נתן לשחקניו לצפות בקטעים ממשחקיה של אשדוד נגד הפועל חיפה ורמת השרון . בבית"ר יודעים שניצחון במשחק יבטיח באופן סופי את ההישארות בליגה. אלי דסה תורגל בהרכב, כאשר המאמן רוני לוי תרגל תשעה שחקני שדה והשחקן העשירי ייבחר מבין איציק כהן, עומר אצילי או דני פרדה. שלומי אזולאי ימשיך לקבל קרדיט בחוד ההתקפה.

אלי טביב, בעלי בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
יזרים מיליון שקלים וממתין לעזרה. אלי טביב/יוסי ציפקיס

מפתחות והכנות: מ.ס. אשדוד

מ.ס.אשדוד שהבטיחה עונה נוספת בליגת העל, תגיע מחר משוחררת מדאגות לטדי ותנסה להמשיך במומנטום החיובי לאחר הניצחון נגד הפועל חיפה.

המאמן ניר קלינגר יחסר את הקשר רועי בקל, אחד השחקנים המשמעותיים העונה, שסובל מקרע בשריר הארבע ראשי וייעדר כשלושה שבועות. מי שיפתח במקומו בקישור הוא חאתם עבד אלחמיד, שסובל אמנם מפציעה באיזור המיניסקוס, אך החליט לדחות את הטיפול והניתוח במקרה הצורך לסיום העונה, גם בשל העובדה שהוא מתחתן בסוף החודש.

גדי קינדה סיים לרצות עונש הרחקה בגין צהובים וישוב לסגל. החלק הקדמי יורכב ככל הנראה מבנצי מושל, תימור אביטן או ניב זריהן, לצידו של ירו בלו.

חאתם עבד אלחמיד שחקן מ.ס. אשדוד (משמאל) מול שמוליק מלול שחקן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
דחה את הטיפול לסוף העונה. חאתם עבד אלחמיד/מגד גוזני

יעמדו למבחן

בית"ר ירושלים: שלומי אזולאי

יש מה להרחיב? אפס שערים, ביקורת מהקהל אך המאמן רוני לוי עדיין מאמין בו ונותן לו את הקרדיט. גם מחר אוהדי בית"ר לא צפויים להיות סבלניים כלפי החלוץ וזהו עוד מבחן לא פשוט עבורו.

מ.ס. אשדוד: מיכאל סירושטן

שחקן הכלבו של ניר קלינגר, שיחק במרבית העונה כבלם ולאחרונה חזר לתפקיד הקשר האחורי. בסך הכל עושה עונה טובה באשדוד והפך השנה לאחד הבאנקרים בהרכב.

שלומי אזולאי שחקן בית"ר ירושלים. one
הגיע הזמן לשים כדור ברשת. שלומי אזולאי/one

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, ניסו קפילוטו, טל כחילה, דושאן מאטוביץ', פאבלו ברנדאן, ג'ונתן וילה, אופיר קריאף, אבירם ברוכיאן, איציק כהן (עומר אצילי, דני פרדה), שלומי אזולאי.

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, ישראל ראש, ג'ואון אושאניווה (עמירן שקלים), אלכסנדר דוידוב, מיכאל סירושטן, חאתם עבד אלחמיד, בנצי מושל, תימור אביטן, ירו בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully