וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 2:3 דרמטי למארסיי על מונפלייה

מארסיי ניצחה בחוץ משער של דימיטרי פאייה בדקה ה-89 והתקרבה למקום הרביעי. ספרד: 0:0 בין אוסאסונה לויאדוליד

דימיטרי פאייה שחקן מארסיי (משמאל) חוגג עם שחקני הספסל. רויטרס
שער ניצחון דרמטי. פאייה/רויטרס

המחזור ה-33 בליג 1 הצרפתית יצא לדרך הערב (שישי) עם משחק בודד ודרמטי בו גברה מארסיי 2:3 בחוץ על מונפלייה. לאחר ששמטה את היתרון פעמיים הצליחה מארסיי להשיג בכל זאת את מלוא שלוש הנקודות.

מארסיי, שמנסה בכל כוחה לתפוס בכל זאת את המקום הרביעי, המוליך אל הליגה האירופית, התקרבה מרחק ארבע נקודות בלבד מהרביעית סנט אטיין, לה יש משחק חסר על פני מארסיי.

האורחים עלו ליתרון ראשון בדקה ה-42 מבעיטה של מתיו ולבואנה לאחר בישול של אנדרה איוו. אלא ששלוש דקות בתוך המחצית השנייה, רמי קאבלה איזן עבור מונפלייה עם בעיטה מתוך הרחבה. היתרון חזר למארסיי בדקה ה-58, כאשר כדור רוחב נחת אצל אנדרה פייר ג'יניאק וזה שלח בעיטה חדה עם רגל ימין, בנגיעה ולרשת. 11 דקות לסיום מורגן סאנסון מצא את הרשת וחשב שהוא מחלק את הנקודות, אבל לדימיטרי פאייה היו תכניות אחרות לחלוטין ובדקה ה-89 הוא הכריע את המשחק עבור מארסיי.

* במשחק שהוציא לדרך את המחזור ה-33 בספרד נפרדו אוסאסונה וויאדוליד ב-0:0 שלא משרת אף אחת משתיהן במאבקי התחתית. בעקבות הנקודה, אוסאסונה כעת עם 34 נקודות ואילו לויאדוליד יש 32 ושתיהן עלולות להסתבך קשות כאשר יושלמו כל משחקי המחזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully